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Titlebook: Coping with the Pandemic in Fragile Cities; Gabriele Pasqui Book 2022 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive lic

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楼主: 厌氧
发表于 2025-3-26 22:37:19 | 显示全部楼层
Walsh Equiconvergence and Equisummability,fter pandemic. Critically analysing the international literature about the urban effects of pandemic, the chapter discusses the most relevant consequences of COVID-19 on supply and value chains, mobility, labour organisation restructuring connected with the raising of remote working. In the last par
发表于 2025-3-27 03:55:46 | 显示全部楼层
Walsh Equiconvergence and Equisummability,d a significant segment of fragile populations. From this perspective COVID-19 pandemic has been not the cause, but an accelerator of demographic, socio-economic and physical processes that were already underway in the previous years. The chapter explores the effects of pandemic on Italian peripheri
发表于 2025-3-27 07:09:54 | 显示全部楼层
Equiconvergence on Lemniscates,roduced in the recent international debate, is used as a tool for strengthening forms of planning that take the objective of preparing societies and territories in a context of radical uncertainty and instability. The concept of preparedness is also used for reflecting on the public action dilemmas
发表于 2025-3-27 11:43:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 16:57:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:06:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 01:58:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:52:51 | 显示全部楼层
Theoretische Fundierung des Ratings: institutionenökonomische und ordnungstheoretische Sichtweisen uincipal zugrunde. Diese „Vertrauenskluft“ wird durch die zugrunde liegende asymmetrische Informationsverteilung hervorgerufen. Agenten, in dem Falle die Emittenten, haben gegenüber den Principals Informationsvorsprünge. Im Gegensatz zu den Principals kennen die Agenten ihr Unternehmen und sind in de
发表于 2025-3-28 08:13:41 | 显示全部楼层
2627-3233 n Unternehmen geführt. In vielen Endverbrauchermärkten ist daher eine nahezu inflationäre Verbreitung von Kundenkartenprogrammen zu verzeichnen. Die Effektivität dieses Kundenbindungsinstruments ist jedoch nach wie vor umstritten und bei vielen Programmanbietern ist der anfängliche Enthusiasmus eine
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