找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Cognitive Biases beim Umgang mit Daten im Biologieunterricht; Sabine Knöner Book 2017 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017 Konzeptionel

[复制链接]
楼主: Ingrown-Toenail
发表于 2025-3-26 21:08:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:00:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 08:57:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:37:02 | 显示全部楼层
Fazit und Ausblick,Die Betrachtung der Ergebnisse der theoretischen Ausarbeitung sowie der Aufgabenerprobung ermöglicht die Beantwortung der beiden Forschungsfragen und gibt gleichzeitig Anreize für weiterführende Forschungsansätze im Themengebiet der Cognitive Biases beim Umgang mit Daten.
发表于 2025-3-27 17:22:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 18:52:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 22:41:15 | 显示全部楼层
uity in subjective ratings. Thus, we adopted pairwise learning (PL). PL overcomes individual differences and ambiguity in subjective ratings because PL does not directly use rapport ratings. Our experimental results showed that PL is a more appropriate approach than regression for predicting convers
发表于 2025-3-28 05:17:34 | 显示全部楼层
Conference proceedings 2013ncertainty encompassing various fields of engineering, i.e. uncertainty analysis and modelling, structural reliability, geotechnical engineering, vibration control, earthquake engineering, environmental engineering, stochastic dynamics, transportation system, system identification and damage assessm
发表于 2025-3-28 06:33:36 | 显示全部楼层
1388-4360 Overview: 978-0-387-30843-2Series ISSN 1388-4360 Series E-ISSN 1871-756X
发表于 2025-3-28 11:07:16 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-24 19:36
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表