找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Automatisiertes Fahren 2021; Vom assistierten zum Torsten Bertram Conference proceedings 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), e

[复制链接]
查看: 29647|回复: 55
发表于 2025-3-21 18:25:36 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Automatisiertes Fahren 2021
期刊简称Vom assistierten zum
影响因子2023Torsten Bertram
视频video
发行地址Gesammelte Veröffentlichungen zur ATZlive Fachtagung.Fachinformationen aus Industrie und Wissenschaft.Assistiertes, automatisiertes und autonomes Fahren
学科分类Proceedings
图书封面Titlebook: Automatisiertes Fahren 2021; Vom assistierten zum Torsten Bertram Conference proceedings 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), e
影响因子Künstliche Intelligenz, Machine- oder Deep-Learning sind Treiber des automatisierten Fahrens. Das Zusammenspiel von künstlicher und menschlicher Intelligenz sowie die Fähigkeit von Mensch und Maschine zu kooperieren müssen in neuen Interaktionsebenen gestaltet und für zukünftige Mobilität nutzbar gemacht werden. Dafür ist es notwendig, dass die Gesellschaft diese Entwicklung akzeptiert. Vor diesem Hintergrund gewinnen Methoden, Werkzeuge und Prozesse ebenso an Relevanz wie Sensoren und Connectivity.
Pindex Conference proceedings 2021
The information of publication is updating

书目名称Automatisiertes Fahren 2021影响因子(影响力)




书目名称Automatisiertes Fahren 2021影响因子(影响力)学科排名




书目名称Automatisiertes Fahren 2021网络公开度




书目名称Automatisiertes Fahren 2021网络公开度学科排名




书目名称Automatisiertes Fahren 2021被引频次




书目名称Automatisiertes Fahren 2021被引频次学科排名




书目名称Automatisiertes Fahren 2021年度引用




书目名称Automatisiertes Fahren 2021年度引用学科排名




书目名称Automatisiertes Fahren 2021读者反馈




书目名称Automatisiertes Fahren 2021读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

1票 100.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:26:27 | 显示全部楼层
Digital Twin to design and support the usage of alternative drives in municipal vehicle fleets,sportation in the city of Hanau, and with the Hanau Infrastuktur Service (HIS), operating the garbage collection trucks in the same city. The integration of vehicles powered by alternative forms of fuel such as batteries or fuel cells instead of combustion engines into bus and truck fleets imposes n
发表于 2025-3-22 03:44:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:08:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:09:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 15:25:37 | 显示全部楼层
Theoretical Substitution Model for Teleoperation,talk about the multiple possibilities technology offers, we need a straightforward conceptual basis that provides overview about how and to what extent which entity contributes to vehicle guidance. We suggest a model that provides a context for teleoperated and automated driving by acknowledging thr
发表于 2025-3-22 17:16:17 | 显示全部楼层
Physics-Based, Real-Time MIMO Radar Simulation for Autonomous Driving, to design sensor hardware. In many practical cases, these data must be generated at or beyond real-time rates of up to 30 sensor frames per second (fps). General-purpose, high-fidelity radar response simulators can take minutes or hours to simulate a single coherent processing interval (CPI) compri
发表于 2025-3-23 00:11:39 | 显示全部楼层
Validation concept for scenario-based connected test benches of a highly automated vehicle,rs within Smart Load project addresses these challenges with new validation concepts such as the cross-company or institute connection of test benches. Based on the IPEK-X-in-the-Loop approach applying mixed physical-virtual models, use case specific validation environments are modeled, compared and
发表于 2025-3-23 03:22:53 | 显示全部楼层
Automatic emergency steering interventions with hands on and off the steering wheel,on is therefore of interest when evaluating driver reactions to an automatic emergency steering (AES) system. So far, only the reactions with hands on the steering wheel were investigated and this study is a first step towards expanding currently available knowledge about AES to the case of hands of
发表于 2025-3-23 05:54:57 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-8 16:51
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表