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Titlebook: Advances in Luxury Brand Management; Jean-Noël Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au

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楼主: 偏差
发表于 2025-3-25 05:06:46 | 显示全部楼层
Stephen A. Quinet,Jeffrey P. Kanneons about the sustainability of luxury itself, or is luxury a world apart? The findings show that luxury buyers have ambivalent attitudes, such that they consider luxury and sustainability somewhat contradictory, especially with regard to the social and economic harmony facet of sustainable development.
发表于 2025-3-25 11:01:32 | 显示全部楼层
Obstructive Pulmonary Diseases,uxury from competing terms such as brand status and prestigious brands – enabling practitioners and academics to precisely determine the extent to which luxury contributes to a brand, resolve whether or not a brand is a luxury brand, and establish with some accuracy the net worth of the brand luxury market.
发表于 2025-3-25 12:59:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 16:32:59 | 显示全部楼层
,Luxury Brand Marketing – The Experience Is Everything!,erführen oder auch als Korrektiv fungieren. Das Buch soll die nicht-ökonomischen Sozial- und Kulturwissenschaften dazu anregen, sich intensiver mit ihrer Nachbardisziplin zu beschäftigen, um zu einer wesentlich differenzierteren Auseinandersetzung mit dieser beizutragen.​.978-3-658-00125-4978-3-658-00126-1
发表于 2025-3-25 21:55:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:47:46 | 显示全部楼层
The Specificity of Luxury Management: Turning Marketing Upside Down,n, daß die Unternehmensleitung als Produktekonzipiererin und -herstellerin nicht nur einen direkten Einfluß auf den ökologischen Fortschritt ausübt, sondern als politische Interessenvertreterin und maßgebliche Marktteilnehmerin auch Verantwortung für einen gesellschaftlich-ökologischen Fortschritt t
发表于 2025-3-26 04:42:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:10:22 | 显示全部楼层
Managing the Growth Tradeoff: Challenges and Opportunities in Luxury Branding,yse dokumentiert die thematischen Schwerpunkte im Zeitablauf und zeigt Ähnlichkeiten bzw. Differenzen im transatlantischen Vergleich Deutschland-USA auf. Abschließend werden mögliche Auswirkungen neuer Medien (Internet, Elektronisches Journal) erarbeitet.978-3-8244-6597-2978-3-322-97759-5
发表于 2025-3-26 15:00:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 20:06:23 | 显示全部楼层
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