找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Advances in Luxury Brand Management; Jean-Noël Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au

[复制链接]
查看: 46965|回复: 44
发表于 2025-3-21 18:33:30 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Advances in Luxury Brand Management
影响因子2023Jean-Noël Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe
视频video
发行地址Provides a comprehensive summary of the field, giving the reader the ability to dig deeper into challenges for research.Gives insights to management challenges and solutions, based on the results of r
学科分类Journal of Brand Management: Advanced Collections
图书封面Titlebook: Advances in Luxury Brand Management;  Jean-Noël Kapferer,Joachim Kernstock,Shaun M. Powe Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Au
影响因子..Presenting some of the most significant researchon the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the .Journal ofBrand Management. explores the complex relationships consumers tie withluxury, and the unique characteristicsof luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumersworldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainabilityfor luxury brands and major insights from a customer point of view, .Advances inLuxury Brand Management. isessential reading for upper levelstudents as well as scholars and discerning practitioners..
Pindex Book 2017
The information of publication is updating

书目名称Advances in Luxury Brand Management影响因子(影响力)




书目名称Advances in Luxury Brand Management影响因子(影响力)学科排名




书目名称Advances in Luxury Brand Management网络公开度




书目名称Advances in Luxury Brand Management网络公开度学科排名




书目名称Advances in Luxury Brand Management被引频次




书目名称Advances in Luxury Brand Management被引频次学科排名




书目名称Advances in Luxury Brand Management年度引用




书目名称Advances in Luxury Brand Management年度引用学科排名




书目名称Advances in Luxury Brand Management读者反馈




书目名称Advances in Luxury Brand Management读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:19:24 | 显示全部楼层
,Luxury Brand Marketing – The Experience Is Everything!,s supplementary material: .Im Zuge gegenwärtigen Finanz- und Wirtschaftskrise sind die Wirtschaftswissenschaften und ihre gesellschaftliche Rolle stark in die Kritik geraten. Der publizistisch erfolgreichste Vorstoß ist dabei Joseph Vogls Band „Das Gespenst des Kapitals“. Er formuliert nicht nur ein
发表于 2025-3-22 02:10:16 | 显示全部楼层
The Luxury Brand Strategy Challenge,ungen aufweisen“, wohl auch den Anforderungen d’Alemberts an eine Laudatio: „In einer Lobrede auf einen Gelehrten ist eine Analyse seiner Schriften unerläßlich“, nicht jedoch den zeitgenössischen Anforderungen: Die „thematisch-inhaltlichen Topoi“ dieser Laudatio beschäftigen sich praktisch nur mit d
发表于 2025-3-22 05:50:11 | 显示全部楼层
The Specificity of Luxury Management: Turning Marketing Upside Down,nehmerische Aufgabe darstellt (Schmidheiny 1992), hat Umweltmanagement auch in der betrieblichen Praxis einen festen Platz in der Agenda der Unternehmensleitung. In unterschiedlichen Lernprozessen haben viele Leute in Unternehmungen realisiert, daß mit Umweltmanagement der betriebliche Umweltschutz
发表于 2025-3-22 11:16:31 | 显示全部楼层
,Luxury Consumption in the Trade-Off Between Genuine and Counterfeit Goods: What Are the Consumers’ n gerade zu Beginn ihres Studiums Schwierigkeiten, weil auf den ersten Blick weder ein eindeutiger Untersuchungsgegenstand noch eine allgemein akzeptierte Struktur der Wirtschaftswissenschaften erkennbar ist. Dieses Buch erhellt den Hintergrund: es beschreibt das System der Wirtschaftswissenschaften
发表于 2025-3-22 16:13:08 | 显示全部楼层
,Is Luxury Compatible with Sustainability? Luxury Consumers’ Viewpoint,s ein.Ideal für Studienanfänger.Includes supplementary mater.Für Studenten ist der Einstieg in die Wirtschaftswissenschaften oft schwierig, weil auf den ersten Blick kein eindeutiger Untersuchungsgegenstand und keine allgemein akzeptierte Struktur erkennbar ist, anhand derer sich ein Fach wie Betrie
发表于 2025-3-22 19:45:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:38:06 | 显示全部楼层
Managing the Growth Tradeoff: Challenges and Opportunities in Luxury Branding, Forschung. Die Fachzeitschrift ist das wichtigste Kommunikationsmedium in der wirtschaftswissenschaftlichen Disziplin. Anders als in den USA gibt es in Deutschland keine Diskussion über die Struktur der wissenschaftlichen Beträge in Zeitschriften der USA zu Marketing oder der Handelsbetriebslehre.
发表于 2025-3-23 02:47:22 | 显示全部楼层
Measuring Perceptions of Brand Luxury,.Das Buch zeigt die Chancen auf, die sich deutschen UnternehGibt es Wirtschaftswunderländer? Dazu fallen einem Japan ein oder Westdeutschland. Beide Nationen stiegen nach dem 2. Weltkrieg im wahrsten Sinne des Wortes wie Phönix aus der Asche empor – auch sank des Wissen und die Erfahrungen aus fast
发表于 2025-3-23 08:21:25 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 17:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表