找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Advances in Learning Software Organizations; Third International Klaus-Dieter Althoff,Raimund L. Feldmann,Wolfgang Conference proceedings

[复制链接]
查看: 26958|回复: 67
发表于 2025-3-21 17:14:48 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Advances in Learning Software Organizations
期刊简称Third International
影响因子2023Klaus-Dieter Althoff,Raimund L. Feldmann,Wolfgang
视频video
发行地址Includes supplementary material:
学科分类Lecture Notes in Computer Science
图书封面Titlebook: Advances in Learning Software Organizations; Third International  Klaus-Dieter Althoff,Raimund L. Feldmann,Wolfgang  Conference proceedings
影响因子The importance of production and use of high quality software is still growing, as more and more businesses depend on information technology. Well educated, highly skilled, and experienced employees characterize the situation in most companies in the developed countries. Increasingly they work together in temporary networks with geographically distributed offices. Using and developing their knowledge is a key issue in gaining competitive advantages. We have learned during recent years that the exchange and development of knowledge (which we call learning) demands a great deal of human interaction. However, it is widely recognized that information systems will, in many cases, enable the sharing of experience across distributed organizations and act as a knowledge repository. A Learning Software Organization (LSO) will turn Intellectual Capital into market shares and profit, as it establishes the means to manage its knowledge. The LSO workshop series was created in 1999 to provide a communication forum that addresses the questions of organizational learning from a software point of view and builds upon existing work on Knowledge Management and Organizational Learning. It aims at brin
Pindex Conference proceedings 2001
The information of publication is updating

书目名称Advances in Learning Software Organizations影响因子(影响力)




书目名称Advances in Learning Software Organizations影响因子(影响力)学科排名




书目名称Advances in Learning Software Organizations网络公开度




书目名称Advances in Learning Software Organizations网络公开度学科排名




书目名称Advances in Learning Software Organizations被引频次




书目名称Advances in Learning Software Organizations被引频次学科排名




书目名称Advances in Learning Software Organizations年度引用




书目名称Advances in Learning Software Organizations年度引用学科排名




书目名称Advances in Learning Software Organizations读者反馈




书目名称Advances in Learning Software Organizations读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:08:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:54:42 | 显示全部楼层
Panel: Knowledge Creating Communitieseich Gottes kommen! Die Jünger aber entsetzten sich über seine Worte. Aber Jesus antwortete wiederum und sprach zu ihnen: Liebe Kinder, wie schwer ist’s ins Reich Gottes zu kommen! Es ist leichter, daß ein Kamel durch ein Nadelöhr gehe, als daß ein Reicher ins Reich Gottes komme. Sie entsetzten sich
发表于 2025-3-22 04:48:18 | 显示全部楼层
The Organic and the Mechanistic Form of Managing Knowledge in Software Developmentategorien bestimmen kann, die bei der Beurteilung darüber helfen, was „gerecht“ist..Zunächst wird der Frage nachgegangen, was unter „Wirtschaft“ zu verstehen ist, welche Rolle Wirtschaftswissenschaften dabei spielen und welchen Einfluss dies auf das Gerechtigkeitsverständnis hat. Dabei wird sich zei
发表于 2025-3-22 08:43:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 14:23:06 | 显示全部楼层
Supporting Knowledge Management in University Software R&D Groupsrsönliche Gewinnstreben das ausschlagende Motiv ihrer gewerblichen Tätigkeit abgegeben haben, bei keinem der großen Namen dieser Zeit war der Eigennutz die alleinige Triebfeder. Den technischen Fortschritt zu fördern und damit dem Allgemeinwohl zu dienen war bei dem einen ein ebenso starker Grund zu
发表于 2025-3-22 19:09:54 | 显示全部楼层
A Model for Analyzing Measurement Based Feedback Loops in Software Development Projectszt. Das bedeutet zunächst, daß die Schule diese Umwelt kennt und sich den in ihr wirkenden Kräften aufschließt, nicht nachhinkend auf dem Umweg über literarische Deutungen von Tatbeständen, die bereits Jahrzehnte zurückliegen, sondern in unmittelbarer lebendiger Kon­ frontierung mit dem Heute, ja mit dem, was978-3-663-12787-1978-3-663-14257-7
发表于 2025-3-22 21:32:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:22:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:07:30 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 18:11
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表