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Titlebook: Advances in Advertising Research (Vol. VII); Bridging the Gap bet George Christodoulides,Anastasia Stathopoulou,Mart Book 2017 Springer Fac

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发表于 2025-3-21 16:35:17 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称Advances in Advertising Research (Vol. VII)
期刊简称Bridging the Gap bet
影响因子2023George Christodoulides,Anastasia Stathopoulou,Mart
视频video
发行地址Publication in the field of economic sciences..Consumer Responses to Advertising.Culture and Advertising.Includes supplementary material:
学科分类European Advertising Academy
图书封面Titlebook: Advances in Advertising Research (Vol. VII); Bridging the Gap bet George Christodoulides,Anastasia Stathopoulou,Mart Book 2017 Springer Fac
影响因子Focusing on a range of advertising formats, this book provides international state-of-the-art research inter alia on the fast evolving and increasingly complex advertising landscape that raises a number of challenges for advertisers. Further research is needed to guide choices regarding ad content and execution, media placement, social networks, and campaign effectiveness. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 14th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in London (UK) in July 2015. The conference gathered more than 150 participants from various countries from nearly all continents, including Europe, North and South America, Asia, and Australia..
Pindex Book 2017
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书目名称Advances in Advertising Research (Vol. VII)影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 22:20:48 | 显示全部楼层
ffwechselzentren. Mikroskopisch enthält der Vorderlappen drei wichtige Zellarten, nämlich basophile und acidophile zusammen als chromophile bezeichnete, sowie chromophobe, auch Hauptzellen genannt. Es besteht ein Mißverhältnis zwischen der großen Zahl der Hypophysenhormone (s. S. 6) und der geringen
发表于 2025-3-22 02:02:09 | 显示全部楼层
Consumer Values as Mediators in Social Network Information Searchnungen, Briefe druck als Verleger zur Verfügung. Später hat er dritter Personen, Zeitungsausschnitte und anderes bekannt, diese Jahre seien die fruchtbarsten seines Material. Die Schriftstücke sind in Aktendeckel zu Verlegerlebens gewesen. Faszikeln ,vernäht‘; hierin liegt der Grund für die Im vorliegenden Ka978-3-540-11695-0978-3-642-68680-1
发表于 2025-3-22 05:42:49 | 显示全部楼层
Integration of Consumers into New Product Development by Social Media-Based Crowdsourcing – Findingsliegen in der empirisch fundierten Darstellung der visuellen Teilleistungen und ihrer Störungen auf dem Hintergrund der zentralnervösen Organisation von Kognition, Erleben und Handeln sowie in der Anwendung neuer wissenschaftlicher Erkenntnisse in Diagnostik und Behandlung bzw. Frühförderung von Kindern mit Sehstörungen.978-3-7091-3812-0
发表于 2025-3-22 09:15:07 | 显示全部楼层
The Relationship between Gratifications from Social Networking Site Use and Adolescents’ Brand Interend beschreiben und berichten können, z. B. kann im Falle einer Verzögerung der visuellen Wahrnehmungsentwicklung auch die Benennung von Farben, Objekten usw. noch nicht (sicher) gegeben sein. Wenn zusätzlich zur Sehbehinderung auch eine Sprachentwicklungsverzögerung oder -störung vorliegt, besitzt
发表于 2025-3-22 13:00:58 | 显示全部楼层
Promoting the Shareconomy: Effects of Beneficial Appeals and Personal Characteristics on the Attracte also listed some references whose relevance to Seiberg-Witten theory is more indirect. The list of references on . will lead the reader through an interesting topic that has not been covered in the book. Moreover, there are lists of references that more properly belong to the Physics literature.
发表于 2025-3-22 17:52:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:43:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:20:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:00:58 | 显示全部楼层
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