找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Adoption of Data Analytics in Higher Education Learning and Teaching; Dirk Ifenthaler,David Gibson Book 2020 Springer Nature Switzerland A

[复制链接]
楼主: Halloween
发表于 2025-3-23 11:13:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:08:13 | 显示全部楼层
Leadership and Maturity: How Do They Affect Learning Analytics Adoption in Latin America?irtschaftlichen Anwendungsmöglichkeiten der linearen Planungsrechnung und der Netzplantechnik dar. Band 1.enthält neben einer Einführung die bekanntesten und wohl auch am meisten in der betrieblichen Praxis angewendeten Gebiete des Operations Research. An didaktisch sinnvoll ausgewählten Beispielen
发表于 2025-3-23 21:30:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:15:56 | 显示全部楼层
2662-2122 nternational researchers.Considers theoretical perspectives,.The book aims to advance global knowledge and practice in applying data science to transform higher education learning and teaching to improve personalization, access and effectiveness of education for all. Currently, higher education inst
发表于 2025-3-24 04:30:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 06:33:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:58:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 15:57:07 | 显示全部楼层
Adoption of Data Analytics in Higher Education Learning and Teaching978-3-030-47392-1Series ISSN 2662-2122 Series E-ISSN 2662-2130
发表于 2025-3-24 22:18:01 | 显示全部楼层
Dirk Ifenthaler,David GibsonProvides insights into how higher education institutions adopt learning analytics and data mining studies.Contributions from distinguished international researchers.Considers theoretical perspectives,
发表于 2025-3-24 23:31:32 | 显示全部楼层
Advances in Analytics for Learning and Teachinghttp://image.papertrans.cn/a/image/145066.jpg
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 10:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表