找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: A Logical Theory of Teaching; Erotetics and Intent C. J. B. MacMillan,James W. Garrison Book 1988 Kluwer Academic Publishers 1988 cognitive

[复制链接]
查看: 17996|回复: 47
发表于 2025-3-21 17:45:51 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称A Logical Theory of Teaching
期刊简称Erotetics and Intent
影响因子2023C. J. B. MacMillan,James W. Garrison
视频video
学科分类Philosophy and Education
图书封面Titlebook: A Logical Theory of Teaching; Erotetics and Intent C. J. B. MacMillan,James W. Garrison Book 1988 Kluwer Academic Publishers 1988 cognitive
影响因子happens, how it happens, and why it happens. Our assumption ought to be that this is as true in education as it is in atomic physics. But this leaves many other questions to answer. The crucial ones: What kind of science is proper or appropriate to education? How does it differ from physics? What is wrong with the prevai1~ ing, virtually unopposed research tradition in education? What could or should be done to replace it with a more adequate tradi­ tion? What concepts are necessary to describe and explain what we find there? It is in this realm that we find ourselves. Where to start? One place - our place, needless to say - is with one limited but central concept in education, teaching. A long philosophical tradition concerned with the nature of teaching goes back (along with everything else) to Plato, divulging most recent­ ly in the work of such philosophers as B. O. Smith, Scheffler, Hirst, Komisar, Green, McClellan, Soltis, Kerr, Fenstermacher, et al. An empirical tradition runs parallelto the philosophers -it has its most notable modern proponents in Gage, the Soars, Berliner, Rosen­ shine, but its roots can be traced to the Sophists. These two tradi­ tions have been at logge
Pindex Book 1988
The information of publication is updating

书目名称A Logical Theory of Teaching影响因子(影响力)




书目名称A Logical Theory of Teaching影响因子(影响力)学科排名




书目名称A Logical Theory of Teaching网络公开度




书目名称A Logical Theory of Teaching网络公开度学科排名




书目名称A Logical Theory of Teaching被引频次




书目名称A Logical Theory of Teaching被引频次学科排名




书目名称A Logical Theory of Teaching年度引用




书目名称A Logical Theory of Teaching年度引用学科排名




书目名称A Logical Theory of Teaching读者反馈




书目名称A Logical Theory of Teaching读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:30:12 | 显示全部楼层
A Philosophical Critique of Process-Product Research on Teaching,
发表于 2025-3-22 02:16:56 | 显示全部楼层
Introduction: The Intentionalist Manifesto,ich durch tätiges Wirken, durch konkretes Handeln, durch tatsächliches Anpacken, kurzum durchs Gestalten. Und Führung ist die erste und treibende Kraft, wenn aus Ideen Wirklichkeiten werden. Der Begriff Führung ist damit aufs Engste verbunden mit dem zentralen Begriff des vorliegenden Werks: Perform
发表于 2025-3-22 04:57:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:50:34 | 显示全部楼层
Erotetic Teaching Strategies,g und Integration von Männern, z. B. durch (Mit‑)Unternehmerinnen, Erbinnen, Witwen, fanden sich weder Statistiken noch Forschungspublikationen. Und dies bei rund drei Millionen deutschen KMUs (davon 85 % Familienbetriebe). Und 2009 waren es 13.904 große mit über 250 Mitarbeitenden und 131.097 Betri
发表于 2025-3-22 13:30:30 | 显示全部楼层
Socratic and Erotetic Teaching,bundenen „brain drain“ eingedämmt werden kann. Zudem sind häufig auf Missverständnis und Überraschung basierende Zusammenstöße zwischen Arbeitskräften unterschiedlicher Generationen zu beobachten. Für Führungskräfte stellen diese Diskrepanzen eine ganz besondere Herausforderung dar. Schließlich sind
发表于 2025-3-22 20:28:42 | 显示全部楼层
Erotetics, Cognitive Psychology and the Process of Problem Solving, die Frage erneut. Sich mit der Zukunft der Führung auseinanderzusetzen hat also etwas Absurdes und die Sinnhaftigkeit der Auseinandersetzung mit dieser Absurdität findet sich darin, diese immer wieder anzunehmen. Wie der mythische Sisyphos müssen wir den Stein ‚zukünftiger Führung‘ immer wieder den
发表于 2025-3-23 01:08:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:26:09 | 显示全部楼层
Book 1988 Hirst, Komisar, Green, McClellan, Soltis, Kerr, Fenstermacher, et al. An empirical tradition runs parallelto the philosophers -it has its most notable modern proponents in Gage, the Soars, Berliner, Rosen­ shine, but its roots can be traced to the Sophists. These two tradi­ tions have been at logge
发表于 2025-3-23 09:35:27 | 显示全部楼层
Philosophy and Educationhttp://image.papertrans.cn/a/image/141360.jpg
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-21 04:57
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表