找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: World 2.0; From Working for Oth Shuichi Fukuda Book 2020 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Spring

[复制链接]
楼主: 交叉路口
发表于 2025-3-28 17:00:12 | 显示全部楼层
Direct-to-consumer branding — Europe and AsiaWith so much at stake, it is perhaps inevitable that, outside the USA, the DTC advertising debate has been highlighted by more polarized opinion than consensus argument, and the volume and tone of the debate more emotionally charged than rationally centred.
发表于 2025-3-28 22:04:52 | 显示全部楼层
İlhan Kayanng (TA 5) und die Frage des Umgangs mit dem Datenschutz (TA 7) gerade bei hochsensiblen Daten, mit denen Forschende praktisch immer zu tun haben. Im Beitrag soll neben der einführenden Übersicht in die Thematik der Qualitativen Videoanalyse unter Bezugnahme auf aktuelle Literatur idB exemplarisch di
发表于 2025-3-28 23:17:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 05:50:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 08:47:55 | 显示全部楼层
Psychological and Political Strategies for Peace NegotiationA Cognitive Approach
发表于 2025-3-29 12:48:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 19:21:56 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 21:30
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表