找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Wo sind die Rebellen hin?; Dissentierendes Abst Susanne Könen Book 2009 VS Verlag für Sozialwissenschaften | Springer Fachmedien Wiesbaden

[复制链接]
楼主: firearm
发表于 2025-3-27 00:20:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:52:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 06:39:22 | 显示全部楼层
Stefano Pagano,Riccardo Russo,Sergio Savinoumventing these safeguards..- the particular legal issues associated with computer-generated evidence and how to ensure admissibility of such evidence...This edition is fully expanded and updated with treatment of metadata files, NFTS systems, CHS and LBA addressing, and alternate data streams. .978-1-84996-596-5978-1-84628-732-9
发表于 2025-3-27 12:12:59 | 显示全部楼层
Teaching for Transformational Creativity: Fostering a Principled Approach to Creative Action,rs can help educators teach students to take a more principled approach when making decisions about whether to exercise their creative agency. The overarching goal is to encourage young people to engage in transformational creativity. The chapter concludes by exploring the implications of this approach for educational practice.
发表于 2025-3-27 14:26:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 18:56:21 | 显示全部楼层
Wolfgang A. Dahmen,Charles A. Micchellil zeigen wird: denn das Eigentümliche der Thematik der modernen Naturwissenschaft — wie auch der sie zum Vorbild wählenden modernen Wissenschaften vom Menschen — ist ihre Bestimmung, einer Frage der Topik aus dem Wege zu gehen. Wenn selbst diese Bestimmung eine Frage der Topik ist, umfaßt die Frage der Topik alle Erkenntnisfragen.
发表于 2025-3-28 01:12:07 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-18 18:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表