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Titlebook: „Service Design“ in touristischen Destinationen; Gästeorientierte Pro Janosch Untersteiner Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 2015 Des

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楼主: 有灵感
发表于 2025-3-25 03:54:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:10:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 11:39:48 | 显示全部楼层
Erkenntnisse aus der Literatur und Hypothesenbildung,ing, making it difficult to evacuate power from generation sites to consumption points. Electricity tariffs are below the cost of service and there is poor revenue collection performance as about 30–40 per cent of power supplied is never billed. This has resulted in the dismal performance of the uti
发表于 2025-3-25 16:24:30 | 显示全部楼层
Empirische Untersuchung, agreed upon principles of Macroeconomics, one has to ask why we bother with Macroeconomics at all. It so happens that there has been a continual underworld of economists who have been consistently arguing that Microeconomics alone does not ensure the global stability of Capitalism. When and why did
发表于 2025-3-25 21:30:25 | 显示全部楼层
Schlussbetrachtung,vitably being transformed into artificial economic spaces. Last but not least, the greenhouse effect has not been stopped in spite of many endeavours to reduce greenhouse gas (GHG) emissions. In October 2004 leading scientists expressed concern about an unexpected CO. rise in the atmosphere measured
发表于 2025-3-26 03:10:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 05:42:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:03:00 | 显示全部楼层
2625-3577 stärkerer Fokus auf Prozess- und Produktaufgaben gefordert. Die Entwicklung touristischer Produkte verlangt aufgrund dessen Komplexität nach einem Instrument, welches ermöglicht, kundenorientierte Produkte zu entwickeln. Eine junge Denkrichtung, die diese hohe Erwartungshaltung erfüllen könnte, ist
发表于 2025-3-26 14:45:19 | 显示全部楼层
Ontology-Based Access Rights Managementuck und den schnell wandelnden Kundenbedürfnissen müssen besonders alpine touristische Destinationen neue Möglichkeiten finden und entwickeln, um sich erfolgreich im Wettbewerb abzugrenzen (siehe Kapitel 1.1 und 2.5).
发表于 2025-3-26 20:44:56 | 显示全部楼层
Book 2015der Erkenntnisse wurden sämtliche Österreichischen Destinationen (Vollerhebung) befragt, ob diese Produkte für ihre Destination entwickeln und ob die Methoden und Instrumente aus dem Service Design dabei Anwendung finden.
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