找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: „Elternarbeit“ aus Kindersicht; Habitusbildung im Kr Karl-Theodor Stiller Book 2020 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusiv li

[复制链接]
楼主: Optician
发表于 2025-3-23 12:30:35 | 显示全部楼层
Masato Akagi,Thanh-Thuy Nguyen,Van-Nam Huynhd die Bildung der Peergruppen als Realgruppen beschrieben, dann werden die ausgewählten Gruppendiskussionen dokumentarisch interpretiert. Die Darstellung trennt die Fallbeschreibungen in idealer Weise von der komparativen Analyse und der Typenbildung, obwohl sie in der konkreten Arbeit der Interpret
发表于 2025-3-23 15:05:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:21:38 | 显示全部楼层
Thanh-Tung Nguyen,Huy-Du Dao,Ngoc-Kien Vueit von Eltern und Lehrkräften? Die Antworten auf diese Frage werden in diesem abschließenden Kapitel in den Kontext der theoretischen Rahmungen eingebracht, um Fallrekonstruktionen, Vergleiche und Typenbildung zusammenfassend im Licht der theoretischen Kontexte zu prüfen und auf ihre Leistungsfähig
发表于 2025-3-24 01:41:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:45:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:50:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:16:15 | 显示全部楼层
Forschungsgegenstand und Methodologie,rollment is visible across rural India. Second, children’s ability to read simple text and do basic arithmetic is extremely poor and has not improved over time. ASER data show that the learning gap is widening between government and private schools but that a larger proportion of this gap is attribu
发表于 2025-3-24 14:57:41 | 显示全部楼层
Forschungsgegenstand und Forschungsmethodik,f the classroom were lined with bulletin boards that displayed several colorful charts and visuals. One bulletin board was prominently titled . and displayed illustrations of the symbols of India such as the national flower (lotus), the national bird (peacock), the national animal (tiger), the natio
发表于 2025-3-24 22:31:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 03:04:21 | 显示全部楼层
Forschungsergebnisse: Komparative Analyse und Typenbildung,wareness of cultural values and differences as they play, which gives educators a challenge to consider children’s everyday cultural knowledge in their play-based curriculum. This chapter discusses how educators might attune their awareness of pedagogical opportunities available in everyday cultural
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 16:29
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表