找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: „Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik; Beiträge zur Pädagog Ulrich Deinet (Dr. rer.soc., Dipl.-Pädagoge),Chris Book 2004 Spri

[复制链接]
查看: 14861|回复: 59
发表于 2025-3-21 17:54:45 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik
期刊简称Beiträge zur Pädagog
影响因子2023Ulrich Deinet (Dr. rer.soc., Dipl.-Pädagoge),Chris
视频video
发行地址Eine Grundlegung für die Sozialpädagogik
图书封面Titlebook: „Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik; Beiträge zur Pädagog Ulrich Deinet (Dr. rer.soc., Dipl.-Pädagoge),Chris Book 2004 Spri
影响因子Das Buch bietet eine theoretische Orientierung, aber auch praxisorientierte Fokussierung der Bildungsdiskussion. Es formuliert auf der Grundlage des Begriffs der Aneignung als der subjektiven Erschließung von Welt einen spezifischen Bildungsbegriff der Sozialpädagogik.Das Ziel des Buches ist es, das Aneignungskonzept als Bildungsbegriff der Sozialpädagogik neu zu definieren und damit eine eigenständige Position neben der Schule zu etablieren.
Pindex Book 2004
The information of publication is updating

书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik影响因子(影响力)




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik影响因子(影响力)学科排名




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik网络公开度




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik网络公开度学科排名




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik被引频次




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik被引频次学科排名




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik年度引用




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik年度引用学科排名




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik读者反馈




书目名称„Aneignung“ als Bildungskonzept der Sozialpädagogik读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:56:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:14:45 | 显示全部楼层
ccount of the responsibilities, challenges, and emotions of care work in British society. Grist and Jennings make a case for the need to better value and more accurately represent care work in contemporary media accounts.  .978-3-030-35770-2978-3-030-35768-9
发表于 2025-3-22 04:50:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:25:50 | 显示全部楼层
Aneignung und menschliche Verwirklichung This limitation is passed to the third generation by virtue of lack of guidance and support to effectively navigate away from them. Thus, in addition to a predisposition to perform poorly in education and socioeconomic domains, each generation suffers in a social world in which lack, limitations, a
发表于 2025-3-22 13:58:44 | 显示全部楼层
Aneignung und Sozialpädagogik — einige grundlagentheoretische Überlegungenions and localized versions of highly conventionalized genres. My particular focus in reviewing the discursive history of Caribbean Englishes/Creoles as a history of genres lies on the contribution of the postcolonial context as well as on the significance of oral culture in both written and spoken
发表于 2025-3-22 18:35:19 | 显示全部楼层
Schnittstellen zwischen Kindheits- und Kinderforschung im Begriff der Aneignunghat have a role to play in the development of agriculture and the provision of food. In that regard, agrobiodiversity refers to the variety and variability of plants, animals, and microorganisms at genetic, species, and ecosystem levels that are critical to the sustainable functioning of the structu
发表于 2025-3-23 01:15:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:31:35 | 显示全部楼层
Aneignungsprozesse im Kontext von Peergroup-Geselligkeitate their loss and the confusing healthcare system. The stories are told from the advent of a stroke of their loved-ones and describe how these caretakers persevered to find quality medical services and to provide home care. ..Caring For a Loved One with Aphasia After Stroke is written for people wh
发表于 2025-3-23 08:48:46 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-2 05:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表