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Titlebook: 33 Phenomena of Purchasing Decisions; Understanding Custom Sebastian Oetzel,Andreas Luppold Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The

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发表于 2025-3-21 16:55:07 | 显示全部楼层 |阅读模式
期刊全称33 Phenomena of Purchasing Decisions
期刊简称Understanding Custom
影响因子2023Sebastian Oetzel,Andreas Luppold
视频video
发行地址Understanding the Hidden Processes in Purchase Decisions (Shopper Perspective instead of Consumer Perspective).A Collection of Scientifically Studied Effects on Purchase Decision.Large Number of Case
图书封面Titlebook: 33 Phenomena of Purchasing Decisions; Understanding Custom Sebastian Oetzel,Andreas Luppold Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The
影响因子.This book will help you better understand the purchase decisions of your customers: How do customers decide? Are we confused by too much choice? Are we deceived by a decoy on the shelf? How well can we compare prices? How do hunger and caffeine influence our purchasing behavior?..As a marketing and sales professional, you regularly deal with purchase decisions made by your customers regarding your product offerings. Marketing decisions are sometimes made under great uncertainty and with little reliable knowledge – but with a lot of "gut feeling"...In 33 short chapters, Sebastian Oetzel and Andreas Luppold, experts in shopper marketing and shopper research, present relevant factors and phenomena that influence purchasing decisions. The authors illuminate various aspects of purchase decision-making and discuss and sometimes refute common hypotheses from the perspectives of classical economics, behavioral economics, and psychology...A book for anyone professionally or academically involved in purchase decisions – and for anyone who wants to better understand and question their own purchase decision-making processes...With a foreword by Dr. Alexander Lauer (Aldi Nord) and Prof. Dr. Be
Pindex Book 2024
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发表于 2025-3-21 21:21:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:23:54 | 显示全部楼层
Front MatterÄrzte, welche der Meinung sind, daß den Faeces im allgemeinen eine so geringe Bedeutung für die Analyse der Krankheitsbilder zukomme, daß sie schlechthin vernachlässigt werden können. Einen großen Teil der Schuld an dieser rückständigen Anschauung trägt noch die weit verbreitete ästhetische Scheu vo
发表于 2025-3-22 07:14:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:37:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:36:08 | 显示全部楼层
What Influences Our Appreciation of Products? Handmade Effect,des Strafrechtes. Es gibt daher keine Legaldefinition. Seine Begriffsbestimmung kann nur nach kriminologischen Grundsatzen erfolgen. Hiefiir sind zwei Begriffselemente maBgebend: Die Vortauschung des Willens zur Begriindung einer Ehe oder ahnlichen dauernden Lebens­ gemeinschaft und die Gewinnsucht.
发表于 2025-3-22 19:51:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:35:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:35:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:15:15 | 显示全部楼层
Which Numbers Influence Us? Left-Digit Effect, Menschen finden würde, der in der Lage wäre, dies sagen zu können. Es ist sehr wichtig, von vorneherein festzustellen, daß Geschwülste nicht eine ihrer Natur und ihrem Wesen nach abgegrenzte Gruppe von Dingen sind, sondern daß man sie abgrenzt einfach nach dem praktischen Bedürfnis, nach der durch
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