找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Verkehrsökonomie; Eine volkswirtschaft Wilfried Stock,Tobias Bernecker Textbook 2014Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Mobil

[复制链接]
查看: 6595|回复: 35
发表于 2025-3-21 17:57:00 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Verkehrsökonomie
副标题Eine volkswirtschaft
编辑Wilfried Stock,Tobias Bernecker
视频videohttp://file.papertrans.cn/982/981863/981863.mp4
概述Prozesse und Zusammenhänge im Verkehrssektor.Volkswirtschaftliche Sichtweise verkehrspolitischer Fragestellungen.Statistische Verfahren, Methoden und Instrumente
图书封面Titlebook: Verkehrsökonomie; Eine volkswirtschaft Wilfried Stock,Tobias Bernecker Textbook 2014Latest edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Mobil
描述.Dieses Buch erläutert praxisorientiert eine Vielzahl von aktuellen verkehrswissenschaftlichen und verkehrspolitischen Fragestellungen aus volkswirtschaftlicher Sicht. Über theoretische und empirische Nutzen- und Kostenanalysen wird die gesamtwirtschaftliche Bedeutung des Verkehrssektors verdeutlicht und der sinnvolle Grad staatlicher Einflussnahme auf den Verkehrsmarkt detailliert begründet. Mittels verkehrsökonometrischer Modelle wird das Verkehrsgeschehen quantifiziert und der Nutzen statistischer Methoden in der Verkehrswissenschaft ausführlich und in zahlreichen Beispielen dargestellt. Der Transfer verkehrsökonomischer Modelle in die praktizierte Verkehrspolitik bildet einen weiteren Schwerpunkt..
出版日期Textbook 2014Latest edition
关键词Mobilität; Statistische Methoden; Transport- und Verkehrswirtschaft; Verkehr; Verkehrskosten; Verkehrspol
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-02308-9
isbn_softcover978-3-658-02307-2
isbn_ebook978-3-658-02308-9
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2014
The information of publication is updating

书目名称Verkehrsökonomie影响因子(影响力)




书目名称Verkehrsökonomie影响因子(影响力)学科排名




书目名称Verkehrsökonomie网络公开度




书目名称Verkehrsökonomie网络公开度学科排名




书目名称Verkehrsökonomie被引频次




书目名称Verkehrsökonomie被引频次学科排名




书目名称Verkehrsökonomie年度引用




书目名称Verkehrsökonomie年度引用学科排名




书目名称Verkehrsökonomie读者反馈




书目名称Verkehrsökonomie读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:11:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:33:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:34:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:46:33 | 显示全部楼层
Wilfried Stock,Tobias Berneckern Common Market (Europe 1992) was in most respects equivalent to the reduction of such non-tariff impediments to inner-community trade. In the following sections as well as in chapter 6, we look at trade liberalization via tariff reductions, as well as via lower non-tariff barriers to trade.
发表于 2025-3-22 15:18:26 | 显示全部楼层
n into those which must be position-controlled and those which should be force-controlled in order to perform the given task. It is reasonable to define an artificial constraint with respect to force when there is a natural constraint on the gripper motion in this direction (DOF), and vice versa.
发表于 2025-3-22 19:03:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:35:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:46:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:56:29 | 显示全部楼层
Wilfried Stock,Tobias Berneckerrons and the Balmer precontinuum stipulated by free bounded transitions in the volumes with different electron concentration n. (Kurochka, Kiryukhina, 1989) were observed in the spectrum of this prominence. Heir intensities can be explained only by assuming that there are volumes with different valu
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-5 13:33
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表