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Titlebook: Urological and Gynaecological Chronic Pelvic Pain; Current Therapies Robert M. Moldwin Book 2017 Springer International Publishing AG 2017

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Peter Van Eerden M.D., M.S.,Saila Moni M.D. Fachgesprächen der Bundesdrogenbeauftragten mit Vertretern aus der Sucht- und Drogenpolitik, der Forschung und der Versorgungspraxis wurde deutlich, dass ein Bedarf an differenzierten evidenzbasierten therapeutischen Optionen für Betroffene besteht. Dies führte dazu, dass mit einem Expertenpanel ei
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Dena Moskowitz,Gamal Ghoniem M.D., F.A.C.S.ziierten Folgen auf symptomatischer und funktionaler Ebene. Für die Diagnosestellung nach der International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems (ICD-10) [16] sind die dort definierten Kriterien und für die funktionale Gesundheit das Klassifikationssystem der Internatio
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Phytotherapy in Chronic Pelvic Pain,mplicated including inflammation, infection, neuropathy, and pelvic muscle spasm. Ideal therapy is typically multimodal with treatments focused on the patient’s clinical phenotype. Traditional pharmacologic treatments have often failed in clinical trials. Interest has thus increased in the use of al
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Management of Interstitial Cystitis/Bladder Pain Syndrome with Tricyclic Antidepressants, 2014 American Urologic Association (AUA) revised Guideline on IC/BPS listed amitriptyline as a second-line treatment of IC/BPS [1]. Other second-line treatments in the AUA Guideline included other oral medications (hydroxyzine, cimetidine, pentosan polysulfate), intravesical instillation (lidocaine
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