找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge; John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhall Book 2012 SensePubl

[复制链接]
查看: 30355|回复: 47
发表于 2025-3-21 18:16:34 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge
编辑John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhall
视频video
概述Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
丛书名称Professional Learning
图书封面Titlebook: Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge;  John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhall Book 2012 SensePubl
描述There has been a growing interest in the notion of a scholarship of teaching. Such scholarship is displayed through a teacher’s grasp of, and response to, the relationships between knowledge of content, teaching and learning in ways that attest to practice as being complex and interwoven. Yet attempting to capture teachers’ professional knowledge is difficult because the critical links between practice and knowledge, for many teachers, is tacit.Pedagogical Content Knowledge (PCK) offers one way of capturing, articulating and portraying an aspect of the scholarship of teaching and, in this case, the scholarship of science teaching. The research underpinning the approach developed by Loughran, Berry and Mulhall offers access to the development of the professional knowledge of science teaching in a form that offers new ways of sharing and disseminating this knowledge.Through this Resource Folio approach (comprising CoRe and PaP-eRs) a recognition of the value of the specialist knowledge and skills of science teaching is not only highlighted, but also enhanced. The CoRe and PaP-eRs methodology offers an exciting new way of capturing and portraying science teachers’ pedagogical content
出版日期Book 2012
关键词teacher education; professional education
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-6091-821-6
isbn_ebook978-94-6091-821-6
copyrightSensePublishers 2012
The information of publication is updating

书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge影响因子(影响力)




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge影响因子(影响力)学科排名




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge网络公开度




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge网络公开度学科排名




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge被引频次




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge被引频次学科排名




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge年度引用




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge年度引用学科排名




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge读者反馈




书目名称Understanding and Developing ScienceTeachers’ Pedagogical Content Knowledge读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:36:45 | 显示全部楼层
John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhalllingsbewegungen oder um Kompensationszahlungen zwischen den wesentlichen Verursachern des Klimawandels und den Ländern, die vor allem von dessen destruktiven Wirkungen betroffen sein werden..978-3-540-73248-8Series ISSN 1431-1879
发表于 2025-3-22 04:24:22 | 显示全部楼层
John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhall, wirtschaftswissenschaftliches und soziologisches Wissen..Die Welt-System-Analyse hat sich alseine häufig genutzte Methode in den historischen Sozialwissenschaften etabliert und ist zu einem gebräuchlichen Referenzpunkt in Globalisierungsdiskussionen geworden..978-3-658-21962-8Series ISSN 2626-2908 Series E-ISSN 2626-2916
发表于 2025-3-22 05:49:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:03:04 | 显示全部楼层
John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhall 1854 war (Jones et al., 1999). Deutliche Anzeichen für die Klimaerwärmung zeigen sich z. B. auch durch das Schrumpfen der mittleren Meereisdicke in der Arktis um ca. 2 m innerhalb der letzten 28 Jahre (Johannessen et al., 1999) oder das massenhafte Ausbleichen der Korallenriffe (Hoegh-Guldberg, 199
发表于 2025-3-22 13:19:04 | 显示全部楼层
John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhallturkapitalismus und daraus erwachsenden sozialen Gegensätzen bei Aufenthalten in Leipzig, Weimar und Berlin, sodann zweitens die kritische Reflexion wesentlicher geistiger Strömungen der Zeit: der Klassik und Frühromantik, deutscher klassischer Philosophie und Berlinischer Spätaufklärung, und schlie
发表于 2025-3-22 17:46:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:16:12 | 显示全部楼层
John Loughran,Amanda Berry,Pamela Mulhallssierten Fachkreisen ein Hilfsmittel für weitere konnten. Im zweiten Band wurde die Reihe der Klima­ geoökologische Forschungen zur Verfügung stellen. karten für den afrikanischen Kontinent durch karto­ Die bisher veröffentlichten Klimakarten, die für die graphische Darstellungen der Regenzeiten und der Trok­978-3-642-52437-0978-3-642-52436-3
发表于 2025-3-23 02:57:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:31:01 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-19 20:10
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表