找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Understanding Sustainability with Pedagogical Practice; A Contribution from Osvaldo Muñiz Solari,Gabriele Schrüfer Book 2023 The Editor(s)

[复制链接]
楼主: FARCE
发表于 2025-3-30 10:41:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 15:20:03 | 显示全部楼层
Dealing with Uncertainty in a Transformative Education for Sustainabilitywith these uncertainties and to contribute to shaping an ecologically and socially just future? This article aims to answer this question with reference to pedagogical and didactical theory and thus identify guidelines to foster transformative learning in educational contexts.
发表于 2025-3-30 20:01:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 23:40:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 01:20:13 | 显示全部楼层
Chew-Hung Chang,Phoebe Ow [1] die Inaktivierung und Partitionierung von HIV-1 während der Ethanol-Fraktionierung von Plasma und stellten fest, daß das Verhältnis von Restvirus in der Plasmafraktion Präzipitat II zu Virus im Ausgangsplasma gleich 1×10. war. Somit wurde die Sicherheit von Immunglobulinpräparaten bestätigt.
发表于 2025-3-31 08:33:21 | 显示全部楼层
Péter Bagoly-Simó Jahre später ein anderer Morphinantagonist, das Levallorphan (N-allylmorphinan), mehr an Bedeutung. In letzter Zeit kam ein weiterer Antagonist ohne agonistische Eigenschaften in die Klinik: das Naloxon (N-allylnoroxymorphin).
发表于 2025-3-31 09:55:38 | 显示全部楼层
Teaching with Geographical Situations to Practice Sustainability analyze geographical situations through problem-solving. Teaching content by investigating events and their connections with other events and processes could lead to awareness about physical as well as social issues that impact the sustainable condition of a place or region.
发表于 2025-3-31 15:58:20 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-2 10:40
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表