找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik; Joachim Griese,Heidi Heilmann,Franz Stetter,Lutz J Book 19883rd edition Springer-Verl

[复制链接]
查看: 46652|回复: 43
发表于 2025-3-21 17:10:57 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik
编辑Joachim Griese,Heidi Heilmann,Franz Stetter,Lutz J
视频video
图书封面Titlebook: Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik;  Joachim Griese,Heidi Heilmann,Franz Stetter,Lutz J Book 19883rd edition Springer-Verl
描述Der Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik richtet sich in erster Linie an Abiturienten, Studierende und andere Interessenten, die sich über die Wirtschaftsinformatik als Wissenschaft und über das Ausbildungsangebot in Wirtschaftsinformatik informieren wollen. Er richtet sich aber auch an die potentiellen Arbeitgeber der Wirtschaftsinformatik-Absolventen, insbesondere an die Personalleiter von Anwenderunternehmen, Software- und Systemhäusern und Beratungsunternehmen. Ihnen gibt der Studien- und Forschungsführer die Möglichkeit, sich einen Überblick über die Studienziele und -inhalte sowie darüber zu verschaffen, mit welchen Forschungsarbeiten sich die akademischen Lehrer ihrer zukünftigen Mitarbeiter beschäftigen. Die Informationen über die Forschungsarbeiten werden für die genannten Unternehmen aber auch deshalb von Interesse sein, weil sie ihnen den Zugang zu einschlägigen Forschungseinrichtungen ermöglichen. Die dritte Auflage wurde vollständig neu konzipiert. Im ersten Hauptteil werden in mehreren kurzen Beiträgen die Wirtschaftsinformatik als Wissenschaft und als wissenschaftliches Studium behandelt. Im zweiten Hauptteil werden die Lehrangebote und die Forschungsg
出版日期Book 19883rd edition
关键词Informatik; Software; Wirtschaftsinformatik
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-642-97135-8
isbn_ebook978-3-642-97135-8
copyrightSpringer-Verlag Berlin Heidelberg 1988
The information of publication is updating

书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik影响因子(影响力)




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik影响因子(影响力)学科排名




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik网络公开度




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik网络公开度学科排名




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik被引频次




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik被引频次学科排名




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik年度引用




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik年度引用学科排名




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik读者反馈




书目名称Studien- und Forschungsführer Wirtschaftsinformatik读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:37:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 02:17:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:25:22 | 显示全部楼层
Peter Stahlknechts, beliefs, knowledge and/or other cognitive activities of the members of a given society and their social, historical and cultural situation. It is a highly contested field — including its very name. That there is even a sociology of ., as distinct from, say, a sociology of ., is resisted by those
发表于 2025-3-22 12:21:18 | 显示全部楼层
Heidi Heilmann,Karl Kurbel,Peter Mertens,Franz Stetterfication, rationality, etc, are normative, evaluative notions that carry with them the idea that our critical canons have been applied to our beliefs. As we will see, a number of the theorists to be discussed in Parts II to IV deny that there is anything to the norms of knowledge and rationality oth
发表于 2025-3-22 14:24:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:02:05 | 显示全部楼层
Lutz J. Heinrichhave to be prepared for jobs that have not yet been created, for technologies that have not yet been invented, to solve problems that have no yet been anticipated. As educators will be a shared responsibility to take advantage of the opportunities and find solutions. In this context, international o
发表于 2025-3-22 23:08:53 | 显示全部楼层
Lutz J. Heinrichder. In order to analyze these effects we present an empirical study to know the relationship between gender, competences and learning results in a business plan course. To do so, we use data obtained from questionnaires distributed among 425 students of the Bachelor in Business Administration at th
发表于 2025-3-23 05:00:09 | 显示全部楼层
der. In order to analyze these effects we present an empirical study to know the relationship between gender, competences and learning results in a business plan course. To do so, we use data obtained from questionnaires distributed among 425 students of the Bachelor in Business Administration at th
发表于 2025-3-23 09:09:24 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-15 03:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表