找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Spelend begeleiden van kinderen in het ziekenhuis; Het werk van de peda Nellie Wageningen Textbook 2004Latest edition Bohn Stafleu van Logh

[复制链接]
楼主: 近地点
发表于 2025-3-23 09:57:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:02:13 | 显示全部楼层
Definitie en afbakening,In dit eerste hoofdstuk wil ik ingaan op het kind in het ziekenhuis. Wat kunnen de redenen tot opname zijn? Wat voor soorten ziekenhuizen zijn er? Hoe beleven kinderen ziekte en opname? Wat is de rol van de ouders?
发表于 2025-3-23 21:13:31 | 显示全部楼层
Achtergronden,In dit hoofdstuk wil ik ingaan op de geschiedenis en het ontstaan van kinderziekenhuizen in Nederland. Vanuit deze geschiedenis is ook het ontstaan van de functie pedagogisch medewerker te begrijpen.
发表于 2025-3-24 00:21:28 | 显示全部楼层
Overige voorzieningen,ntacten met zijn klas. Weer terug op school moet hij snel zijn plek weer vinden en dit is lastig als hij er enige tijd niet bij hoorde. Elke leerling heeft recht op onderwijs. Ook een zieke leerling telt mee!
发表于 2025-3-24 04:11:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 07:22:03 | 显示全部楼层
Methodisch werken, ontwerpt een hulpverleningsplan op het gebied van verzorging, begeleiding of behandeling, formuleert het doel van het hulpverleningsplan en kiest de methode om dat doel te bereiken. Vervolgens wordt het plan uitgevoerd en geëvalueerd.
发表于 2025-3-24 11:54:43 | 显示全部楼层
Specifieke problemen,de pasgeborenen, de kinderen op de intensive care, de chronisch zieke kinderen, gehandicapte kinderen, allochtone kinderen en kinderen uit asielzoekerscentra (vluchtelingen). Ook overlijden er kinderen in het ziekenhuis. Elk van deze groepen vraagt specifieke aandacht, ook van de pedagogisch medewer
发表于 2025-3-24 15:59:03 | 显示全部楼层
Overige voorzieningen,ere dingen aan z’n hoofd heeft. Dit hoeft echter niet zo te zijn. Vaak wil het kind juist bezig zijn met school, ook om op die manier met de toekomst bezig te zijn. Bezig zijn met school voorkomt onnodige achterstanden en dit komt het genezingsproces ten goede. Het belangrijkste is het houden van co
发表于 2025-3-24 19:44:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 02:30:21 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 14:16
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表