找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Spanish as a second and third language; Approaching the ling Jonas Grünke,Andrea Pešková,Christoph Gabriel Book 2024 Frank & Timme GmbH 202

[复制链接]
楼主: ACE313
发表于 2025-3-25 05:19:20 | 显示全部楼层
,Proceso de atenuación y partículas modales en la enseñanza del español en los países germanófonos,erspective and consider how they can contribute to a successful communication from a pragmatic point of view. Due to their metacommunicative function at the level of illocution, these particles cannot be ignored in foreign-language learning and teaching.
发表于 2025-3-25 08:15:42 | 显示全部楼层
,The effects of a Spanish-language house on L2 phonology: A longitudinal study of Spanish /b d ɡ/,.e., grupo de control). Los datos fueron recogidos utilizando una frase portadora y analizados subsecuentemente para identificar los marcadores de /b d ɡ/ utilizando la intensidad relativa (IR). Se llevó a cabo un análisis estadístico con un modelo lineal de efectos mixtos.
发表于 2025-3-25 12:38:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 19:20:40 | 显示全部楼层
Introduction,urther language (L3) for learners who have previously learned another foreign language (for example Spanish after English in Germany) or who acquired more than one language in early childhood, as is the case with heritage speakers.
发表于 2025-3-25 21:04:41 | 显示全部楼层
Writing, reading, and listening comprehension in Spanish and French as foreign languages: Gender asen la comprensión auditiva, en la lectura y en la escritura. Los primeros resultados demuestran que el rendimiento de chicos y chicas en la lengua extranjera varía dependiendo de la lengua meta y de la destreza lingüística.
发表于 2025-3-26 01:55:12 | 显示全部楼层
Preverbal, postverbal, and null subjects in Spanish: Comparing multilingual speaker groups and methpragmáticos que determinan la posición del sujeto (el tipo de verbo y el foco). También analizamos datos longitudinales orales de un niño trilingüe, así como el input lingüístico de su madre, para analizar el tipo de sujeto (nulo vs. realizado), la realización (pronominal vs. lexical), y su posición (preverbal vs. posverbal).
发表于 2025-3-26 08:06:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 11:03:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 15:50:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:14:27 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 00:54
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表