找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Society 5.0; A People-centric Sup Hitachi-UTokyo Laboratory(H-UTokyo Lab.) Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2020 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s

[复制链接]
查看: 13885|回复: 39
发表于 2025-3-21 19:52:01 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Society 5.0
副标题A People-centric Sup
编辑Hitachi-UTokyo Laboratory(H-UTokyo Lab.)
视频video
概述Offers better understand the concept of Society 5.0 and the kind of society it portrays.Summarizes the findings of the project conducted by the H-UTokyo lab. under its industry-academia collaboration
图书封面Titlebook: Society 5.0; A People-centric Sup Hitachi-UTokyo Laboratory(H-UTokyo Lab.) Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2020 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s
描述.This open access book introduces readers to the vision on future cities and urban lives in connection with “Society 5.0”, which was proposed in the 5.th. Basic Science and Technology Plan by Japan’s national government for a technology-based, human-centered society, emerging from the fourth industrial revolution. The respective chapters summarize the findings and suggestions of joint research projects conducted by H-UTokyo Lab...Through the research collaboration and discussion, this book explores the future urban lives under the concept of “Society 5.0”, characterized by the key phrases of data-driven society, knowledge-intensive society, and non-monetary society, and suggests the directionality to which the concept should aim as Japan’s technology-led national vision..Written by Hitachi’s researchers as well as academics from a wide range of fields, including engineering, economics, psychology and philosophy at The University of Tokyo, the book is a must read for members of the general public interested in urban planning, students, professionals and researchers in engineering and economics..
出版日期Book‘‘‘‘‘‘‘‘ 2020
关键词Data Driven Society; Innovation; The Fourth Industrial Revolution; Internet of Things; IoT; Industry 4; 0;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-981-15-2989-4
isbn_softcover978-981-15-2991-7
isbn_ebook978-981-15-2989-4
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2020
The information of publication is updating

书目名称Society 5.0影响因子(影响力)




书目名称Society 5.0影响因子(影响力)学科排名




书目名称Society 5.0网络公开度




书目名称Society 5.0网络公开度学科排名




书目名称Society 5.0被引频次




书目名称Society 5.0被引频次学科排名




书目名称Society 5.0年度引用




书目名称Society 5.0年度引用学科排名




书目名称Society 5.0读者反馈




书目名称Society 5.0读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:39:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:48:23 | 显示全部楼层
Atsushi Deguchilytics gilt es, diese Daten wertschöpfend zu nutzen, sodass die (statistisch) sichtbar werdenden Kundenpotenziale besser ausgeschöpft werden können. In der Praxis kann diese Herausforderung mit einer hybriden Anwendung aus Markt- und Kundensegmentierung über mikrogeografische Modelle gelöst werden.
发表于 2025-3-22 08:28:53 | 显示全部楼层
Ryosuke Shibasaki,Satoru Hori,Shunji Kawamura,Shigeyuki Tanienschaft, Industrie und Beratung praxisnah beleuchtet. Marketingentscheider erhalten auf diese Weise eine fundierte Darstellung der gegenwärtigen und künftigen Entwicklung des Marketing Analytics sowie eine wichtige Grundlagenlektüre.978-3-658-33808-4978-3-658-33809-1
发表于 2025-3-22 09:51:11 | 显示全部楼层
Atsushi Deguchi,Yasunori Akashi,Eiji Hato,Junichiro Ohkata,Taku Nakano,Shin’ichi WarisawaKunden prognostizieren. Er kann aber auch als Kriterium verwendet werden, um zu entscheiden, welche Zielgruppen gezielt beworben werden, wie hoch die Werbeinvestitionen maximal sein dürfen oder wie man gezielt Kundenbeziehungen auf ein höheres Umsatzniveau bringt. Dieser Beitrag beschreibt im ersten
发表于 2025-3-22 13:28:20 | 显示全部楼层
Atsushi Deguchi,Kaori Karasawaung selbständiges Mitdenken und eine intensive Auseinandersetzung mit den jeweiligen Themengebieten erfordert. Außerdem bieten die AufgabensteIlungen die Gelegenheit, zuvor gelerntes theoretisches Wissen gezielt auf spezielle Problemstellungen anzuwenden. Den Praxisbezug stellen hierbei vor allem di
发表于 2025-3-22 18:00:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:32:50 | 显示全部楼层
ollieren. Diesem Zweck dienen auch ausgewählte Klausuraufgaben aus dem Gebiet des Marketing. ..Für die zehnte Auflage wurde das Buch an die Neuauflage des Marketing-Klassikers angepasst...978-3-8349-8783-9
发表于 2025-3-23 04:37:46 | 显示全部楼层
a wide range of fields, including engineering, economics, psychology and philosophy at The University of Tokyo, the book is a must read for members of the general public interested in urban planning, students, professionals and researchers in engineering and economics..978-981-15-2991-7978-981-15-2989-4
发表于 2025-3-23 06:01:36 | 显示全部楼层
Atsushi Deguchi,Shinji Kajitani,Takahiro Nakajima,Hiroshi Ohashi,Tsutomu Watanabeps the entire organization make better decisions, and not just marketers..Marketing Analytics Roadmap. explains:.How to use analytics to create marketing and sales metrics that guide 978-1-4842-0260-9978-1-4842-0259-3
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-7 23:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表