找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Sexually Harmful Youth; Successful Reintegra Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kosteln Book 2016 The Author(s) 2016 Child and fami

[复制链接]
查看: 20883|回复: 35
发表于 2025-3-21 16:25:21 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Sexually Harmful Youth
副标题Successful Reintegra
编辑Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kosteln
视频video
概述Reviews theories of sexually harmful behavior with implications for school-based practice.Compares sexually harmful behavior to normal sexual behaviors in teens.Explores environmental and family condi
丛书名称SpringerBriefs in Psychology
图书封面Titlebook: Sexually Harmful Youth; Successful Reintegra Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kosteln Book 2016 The Author(s) 2016 Child and fami
描述This Brief focuses on youth who engage in sexually harmful behavior and how they transition back into public schools after serving time in a juvenile detention center or treatment facility. The Brief examines the difference between normal sexual behaviors and sexually harmful behaviors and provides an overview of the theories of sexual offending. It also compares youth who sexually harm to other deviant groups; assesses intragroup similarities and differences; and reviews child and family risk factors. In addition, it provides a summary of prevention programs for all students and for those who are at risk to sexually re-offend. Finally, the Brief illustrates how a youth who has engaged in sexually harmful behavior could potentially transition back into school and discusses the school’s role in treatment. .Sexually Harmful Youth: Successful Reintegration to School. is an essential resource for researchers, professionals, and graduate students in child and school psychology, socialwork, and public health.
出版日期Book 2016
关键词Child and family risk factors for sexually harmful youth; Emotional and academic supports for sexuall
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-47397-0
isbn_softcover978-3-319-47396-3
isbn_ebook978-3-319-47397-0Series ISSN 2192-8363 Series E-ISSN 2192-8371
issn_series 2192-8363
copyrightThe Author(s) 2016
The information of publication is updating

书目名称Sexually Harmful Youth影响因子(影响力)




书目名称Sexually Harmful Youth影响因子(影响力)学科排名




书目名称Sexually Harmful Youth网络公开度




书目名称Sexually Harmful Youth网络公开度学科排名




书目名称Sexually Harmful Youth被引频次




书目名称Sexually Harmful Youth被引频次学科排名




书目名称Sexually Harmful Youth年度引用




书目名称Sexually Harmful Youth年度引用学科排名




书目名称Sexually Harmful Youth读者反馈




书目名称Sexually Harmful Youth读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:51:57 | 显示全部楼层
Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kostelnikinzuführen. Das Kapitel ist wie folgt organisiert: Im ersten Abschnitt des Kapitels (4.1) steht die Diskussion experimenteller Untersuchungen im Mittelpunkt, anhand derer Aufschluß bezüglich der Frage gewonnen werden soll, welche Präferenzen sich bei der Auflösung von Füller-Lücken-Ambiguitäten beob
发表于 2025-3-22 00:58:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:14:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:44:47 | 显示全部楼层
Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kostelnikrgrund, in wieweit dieses Verhältnis universal, das heißt unabhängig von der jeweiligen beobachteten Sprache ist. Es scheint nicht von zwingender Notwendigkeit, daß die Schlüsse, die aus einzelsprachlichen Beobachtungen gezogen werden, für sprachliches Verhalten im allgemeinen gelten. Wenn es geläng
发表于 2025-3-22 16:46:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:37:26 | 显示全部楼层
Book 2016on back into school and discusses the school’s role in treatment. .Sexually Harmful Youth: Successful Reintegration to School. is an essential resource for researchers, professionals, and graduate students in child and school psychology, socialwork, and public health.
发表于 2025-3-23 00:39:27 | 显示全部楼层
n können, wie er funktioniert, aber keine Chance haben, zu empfinden, wie es . als Fledermaus Objekte zu orten. Nagel spricht hier das sogenannte .-Problem an. Qualia sind die Empfindungskategorien, die nur subjektiv zugänglich sind, zum Beispiel Farb-, Geschmacks- oder Schmerzempfindungen. Wie kann
发表于 2025-3-23 05:07:17 | 显示全部楼层
Christy A. Mulligan,Justin Ayoub,Callen E. Kostelnik Verarbeitung von Füller-Lücken-Ambiguitäten vorstellen und diese Modelle im Lichte der bisherigen experimentellen Befunde kritisch evaluieren. In den nachfolgenden Kapiteln 5-8 werden wir diese Modelle mit alten und neuen Daten zur Verarbeitung von Subjekt-Objekt-Ambi-guitäten konfrontieren.
发表于 2025-3-23 08:02:37 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 09:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表