找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Service Quality and Management; Paul Kunst,Jos Lemmink,Bernd Stauss Book 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 Call Center.Dienstleistun

[复制链接]
楼主: 字里行间
发表于 2025-3-26 23:38:47 | 显示全部楼层
Dynamics in Service Quality Perceptions — A Longitudinal Approach to Evaluate the Outcome Dimension educational quality of an Austrian Business College was done by means of importance and performance ratings from the students’ point of view at two different times after finishing the undergraduate course.
发表于 2025-3-27 02:18:28 | 显示全部楼层
National Customer Satisfaction Indices: A Critical Investigation from an Application Perspectivean Customer Satisfaction Barometer, two wellknown indices are than evaluated with regard to the criteria previously worked out. Several proposals are generated corresponding to the results of the analysis, which can be used as a guideline for future improvements of NCSI methodology and usage.
发表于 2025-3-27 08:46:20 | 显示全部楼层
Sales-Related Benefit-Analysis of Service Quality Investments — The Moderating Role of Customer Relaer behavior are not linear in nature. An important moderating factor is the type of the current customer relationship. Therefore, this paper also analyzes this construct’s moderating effect on the relationship between customer satisfaction and customer repurchase behavior.
发表于 2025-3-27 11:00:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 14:26:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:19:25 | 显示全部楼层
Achieving Service Quality through the Application of Importance-Performance Analysisonsumer expectations. First, the importance of attributes is being determined through a management survey. Next, the performance is measured through multiple consumer surveys. Finally, the differences between importance and performance are analysed in an effort to identify the organisations strengths and weaknesses.
发表于 2025-3-28 01:01:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 05:26:44 | 显示全部楼层
u werfen, in dem sich ein Stoff befinden kann. Grundsätzlich kann Materie in drei Zuständen auftreten: fest, flüssig oder gasförmig. Meistens befindet sich die gesamte Materie in einem System in einem der drei Zustände, es gibt aber auch Situationen, wo zwei oder drei Formen zusammen auftreten. Auf
发表于 2025-3-28 07:14:19 | 显示全部楼层
Robert Govers,Frank M. Go höher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittlich
发表于 2025-3-28 11:02:58 | 显示全部楼层
Alexander Decker,Harald Meissner höher ist das Textverständnis. In diesem Punkt zeigt die Neurowissenschaft anhand klarer Zahlen, dass der Durchschnittsleser weit hinter seinem Potential zurücksteht. Die meisten Menschen lesen in etwa genauso schnell wie sie sprechen, was rund 200 Worten pro Minute entspricht. Die durchschnittlich
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 21:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表