找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Robustness Analysis in Decision Aiding, Optimization, and Analytics; Michael Doumpos,Constantin Zopounidis,Evangelos Gr Book 2016 Springer

[复制链接]
楼主: Croching
发表于 2025-3-23 12:39:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:01:39 | 显示全部楼层
Neslihan Fidan Keçeci,Viktor Kuzmenko,Stan Uryaseva ein hohes Maß an Mitarbeitermotivation zu gewährleisten. „.“ umspannt vor diesem Hintergrund die Kommunikation mit den Partnern auf den Absatz- und Beschaffungsmärkten, mit den Interessenten und Anspruchsgruppen im sozialen und regulativen Umfeld sowie last but not least die Kommunikation mit bzw.
发表于 2025-3-23 18:08:34 | 显示全部楼层
Robust Machine Scheduling Based on Group of Permutable Jobs,to scheduling objectives for a fixed scenario as well as the recoverable robust optimization methods that have been proposed for generating robust group sequence against scenario sets. The methods based on group sequences are compared with standard robust scheduling approaches based on job sequences
发表于 2025-3-24 02:06:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:51:30 | 显示全部楼层
Developing Robust Climate Policies: A Fuzzy Cognitive Map Approach,proposed, aiming to directly involve stakeholders and assess human knowledge and expertise. The suggested methodological framework can significantly support climate policy making, by supplementing quantitative models and exploring impacts of selected sets of policies, based on qualitative informatio
发表于 2025-3-24 08:18:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:26:53 | 显示全部楼层
Kazım Barış Atıcı,Nalân GülpınarPerformance Measurement sowie die Möglichkeit der Messung eines "Return on Marketing" behandelt. Alle wesentlichen Aspekte des strategischen Marketingcontrollings (Marketingaudit, strategische Kontrolle und Frühwarnung, Kunden-, Marken- und Innovationscontro978-3-8349-9335-9
发表于 2025-3-24 14:52:36 | 显示全部楼层
Performance Measurement sowie die Möglichkeit der Messung eines "Return on Marketing" behandelt. Alle wesentlichen Aspekte des strategischen Marketingcontrollings (Marketingaudit, strategische Kontrolle und Frühwarnung, Kunden-, Marken- und Innovationscontro978-3-8349-9335-9
发表于 2025-3-24 22:26:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:47:02 | 显示全部楼层
David Ríos Insua,Fabrizio Ruggeri,Cesar Alfaro,Javier Gomez
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-24 09:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表