找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Rheinisch-Westfälische Akademie der Wissenschaften; Natur-, Ingenieur- u Rheinisch-Westfälischen Akademie der Wissenschafte Book 1993 Westd

[复制链接]
楼主: 凭票入场
发表于 2025-3-25 07:23:22 | 显示全部楼层
Rainer Tetzlaff Interesses von Wissen­ schaftlern und Praktikern gerückt. Die ausgeprägte Variantenvielfalt wird von den Unter­ nehmensleitungen zu Recht als ein wichtiger Kostentreiber und als ein betriebliches Aktionsfeld mit signifikanten Kostensenkungspotentialen angesehen. Schätzungen bezüglich des Anteils de
发表于 2025-3-25 09:19:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 14:12:25 | 显示全部楼层
Ourselves in English: Materials to Empower Argentine Students to Express Their Own Identities in theainable materials with a focus on expressing local cultures and students’ needs. Whatever job openings may exist in future will demand competences related to dealing with diversity, primarily through digital media. Thus, teachers need to develop a transcultural competence that can transcend cultural
发表于 2025-3-25 16:35:02 | 显示全部楼层
Kruskal–Penrose Formalism for Lightlike Thin-Shell Wormholeserically-symmetric wormhole solution. It is . to the concept of the . and . Schwarzschild wormhole, also called “Einstein–Rosen bridge” in modern textbooks on general relativity. In previous papers of ours we have provided a mathematically correct treatment of the original “Einstein–Rosen bridge” as
发表于 2025-3-25 22:34:08 | 显示全部楼层
Psychological Knowledge in Autobiographical Works and Essays by Brazilian Authors,s da Silva de Eça, Teresa Margarida da Silva and Orta, and Feliciano Joaquim de Souza Nunes. Even though the worldviews of the three authors are quite different, they all consider the therapeutic value of writing about their own experience. In fact, this act allows the disenchantment of appearances
发表于 2025-3-26 02:12:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:18:03 | 显示全部楼层
Interreligious Learning and Intersectionalitynity accountability, activism, and the use of arts and rituals in interreligious education. It discusses the challenges of doing interreligious education in Christian-based institutions and presents guidelines and best practices for interreligious learning.
发表于 2025-3-26 11:09:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:56:34 | 显示全部楼层
,Einführung, einem Absenken der Ansprüche und Zielsetzungen führen würden.. Damit stellen sich die Fragen: welche Ursachen hat der Boom? In welchem Ausmaß werden die Erwartungen und Hoffnungen erfüllt? Inwieweit sind die kritischen Stimmen berechtigt bzw. unberechtigt?
发表于 2025-3-26 20:52:58 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 11:22
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表