找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy; Theory, Research, an Suniti Sharma,Althier M.

[复制链接]
查看: 49477|回复: 53
发表于 2025-3-21 16:07:19 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy
副标题Theory, Research, an
编辑Suniti Sharma,Althier M. Lazar
视频video
概述Uniquely links the 21st century changes in diversity to global events and their continued impact on local K-12 classrooms.Makes a compelling case for critical, theoretical and research-based approache
丛书名称Education, Equity, Economy
图书封面Titlebook: Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy; Theory, Research, an Suniti Sharma,Althier M.
描述.This book offers educators new understandings of 21st century diversity emerging from contemporary national events within the U.S., global movements, and changes in the world political order that have long-lasting impact on local education and call for rethinking traditional generalizations and empirical prescriptions for inclusivity in teaching and learning. The book expands the literature on teacher preparation and intercultural education by providing the educational community with critical perspectives, theoretical approaches, and research methodologies for educational inquiry responsive to diversity. Driven by changes in classroom diversity this book offers educators, researchers and policy makers a language for articulating complex differences in educational reform, policy and practice. .
出版日期Book 2019
关键词21st century diversity; K-12 classrooms; Culturally and linguistically responsive pedagogy; Educational
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-030-02251-8
isbn_ebook978-3-030-02251-8Series ISSN 2364-835X Series E-ISSN 2364-8368
issn_series 2364-835X
copyrightSpringer Nature Switzerland AG 2019
The information of publication is updating

书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影响因子(影响力)




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy影响因子(影响力)学科排名




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy网络公开度




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy网络公开度学科排名




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引频次




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy被引频次学科排名




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy年度引用学科排名




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy读者反馈




书目名称Rethinking 21st Century Diversity in Teacher Preparation, K-12 Education, and School Policy读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:15:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:28:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:11:15 | 显示全部楼层
Jonathan T. Torres,Nicole C. Ferryim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tatsächlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch stärkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenstände auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebräuchli
发表于 2025-3-22 12:45:18 | 显示全部楼层
Jairo I. Fúnez-Flores,JoAnn Phillionim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tatsächlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch stärkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenstände auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebräuchli
发表于 2025-3-22 14:56:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:23:25 | 显示全部楼层
Angela M. Jaime,Taylar Stagnerim Blicken durch eine Scheibe sollte man im Idealfall von deren Vorhandensein nichts bemerken. Tatsächlich fallen aber dem Auge oft schwache, manchmal auch stärkere Verzerrungen der durch das Glas beobachteten Gegenstände auf. Diese Erscheinung, die mit einem nicht ganz zutreffenden, aber gebräuchli
发表于 2025-3-23 00:10:44 | 显示全部楼层
Bezug zur Ritualforschung von „loosely structured thoughts on a loosely defined topic“. Dennoch bezeichnet man in der Alltagssprache nicht jede beliebige soziale Handlung als Ritual. Darunter versteht man gewöhnlich nur die individuellen oder gesellschaftlichen Praktiken, die sich nach festgelegten
发表于 2025-3-23 05:03:34 | 显示全部楼层
Suniti Sharmadie Gesellschaft transformierend aus, während die Ideologie die bestehende soziale Ordnung zementieren würde. Ideologie und Utopie lassen sich nach Mannheim vor allem durch das Kriterium der Umsetzung unterscheiden: Während mittels der Ideologie eine interessengeleitete Verzerrung oder falsche Wider
发表于 2025-3-23 05:38:07 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-15 23:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表