找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Responsive and Sustainable Educational Futures; 18th European Confer Olga Viberg,Ioana Jivet,Tina Papathoma Conference proceedings 2023 The

[复制链接]
楼主: BOUT
发表于 2025-3-23 11:21:55 | 显示全部楼层
,Interactive Web-Based Learning Materials Vs. Tutorial Chatbot: Differences in User Experience,two focus group discussions were carried out with participants who had also tested the respective other technology (.). Focus group participants highlighted positively the interactive nature of DIGIBOT, the motivational effect of receiving immediate feedback, and that DIGIBOT requires and facilitate
发表于 2025-3-23 16:14:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 19:16:09 | 显示全部楼层
Early Prediction of Learners At-Risk of Failure in Online Professional Training Using a Weighted Votested nine predictive models, which revealed discrepancies in their results across the three classes. To address this gap, we propose a new solution that employs a weighted vote to improve classifications. This solution applies the Borda method to rank the nine models based on their predictive perf
发表于 2025-3-24 01:26:09 | 显示全部楼层
,Evaluating ChatGPT’s Decimal Skills and Feedback Generation in a Digital Learning Game,correctness of 75% of the students’ answers and generated generally high-quality feedback, similar to human instructors. We conclude with a discussion of ChatGPT‘s strengths and weaknesses and suggest several venues for extending its use cases in digital teaching and learning.
发表于 2025-3-24 03:13:16 | 显示全部楼层
en in dieser Arbeit bestätigt. Dabei wird Digitalisierung ein hohes Chancen-, aber auch Risikopotenzial sowohl für die Gesellschaft als auch für die Unternehmen zugeschrieben. Außerdem ist die Schlussfolgerung der vorliegenden Arbeit, dass die derzeitigen agilen Veränderungsansätze, die vorgeben Org
发表于 2025-3-24 10:16:47 | 显示全部楼层
Lukas Menzel,Sebastian Gombert,Joshua Weidlich,Aron Fink,Andreas Frey,Hendrik Drachslerells. Anhand eines exemplarischen Anwendungsfalles, welcher sich auf den Einsatz innerbetrieblicher sozialer Netzwerke zur Unterstützung der Orientierung und Motivation von Mitarbeitende fokussiert, werden konkrete Zielstellungen und Leitlinien erarbeitet und umgesetzt.
发表于 2025-3-24 13:04:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:01:35 | 显示全部楼层
Conrad Borchers,Paulo F. Carvalho,Meng Xia,Pinyang Liu,Kenneth R. Koedinger,Vincent Aleven
发表于 2025-3-24 21:51:57 | 显示全部楼层
Pankaj Chejara,Luis P. Prieto,María Jesús Rodríguez-Triana,Adolfo Ruiz-Calleja,Reet Kasepalu,Irene-A
发表于 2025-3-25 00:46:04 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 15:16
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表