找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Resampling Methods; A Practical Guide to Phillip I. Good Book 19991st edition Springer Science+Business Media New York 1999 Applied Science

[复制链接]
楼主: 评估
发表于 2025-3-25 05:18:04 | 显示全部楼层
Which Statistic Should I Use?,This chapter provides you with an expert system for use in choosing an appropriate estimation or testing technique. Your expert system comes to you in two versions—a professional’s handbook with detailed explanations of the choices and a quick-reference version at the end of the chapter.
发表于 2025-3-25 11:09:08 | 显示全部楼层
Cause and Effect,ated results. You’ll use these graphs to derive formal models combining deterministic and stochastic (random) elements. Probability and distribution theory help you draw the representative samples you need to assess your models.
发表于 2025-3-25 14:32:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:50:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:31:38 | 显示全部楼层
Book 19991st editions, practical data sets, and freely available statistical shareware. ..Topics and Features:..* Offers more practical examples plus an additional chapter dedicated to regression and data mining techniques and their limitations..* Uses resampling approach to introduction statistics..* A practical prese
发表于 2025-3-26 01:57:59 | 显示全部楼层
s exercises, practical data sets, and freely available statistical shareware. ..Topics and Features:..* Offers more practical examples plus an additional chapter dedicated to regression and data mining techniques and their limitations..* Uses resampling approach to introduction statistics..* A practical prese978-1-4757-3049-4
发表于 2025-3-26 07:54:05 | 显示全部楼层
land nicht neu sind, sondern auf eine mehr als 100jährige Geschichte zurückblicken können. Dieser historischen Verankerung soll in diesem Beitrag vor allem im Hinblick auf die Wurzeln ganztägiger Schulerziehung in der klassischen Reformpädagogik zwischen 1890 und 1940 nachgegangen werden, um dadurch
发表于 2025-3-26 09:18:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 16:09:22 | 显示全部楼层
Phillip I. Good eines Vorschlags, wie eine integrierte Form von Aus- und Identitätsbildung auf kommunaler Basis institutionell konkretisiert und somit sowohl Qualifikation als auch Partizipation in einer zugleich demokratischen und kapitalistischen Gesellschaft ermöglicht werden könnten.
发表于 2025-3-26 20:13:51 | 显示全部楼层
Phillip I. Goodteils konträre Fallbeispiele dargestellt werden, an denen die Zusammenhänge der unterschiedlichen Entwicklungsverläufe von Ganztagsschulen abzulesen sind. Die Ergebnisse entstammen den Interviews mit den Schulleitungen. Im Rahmen der Falldarstellungen werden die spezifischen Organisationsstrukturen
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-9-24 07:44
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表