找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Repositioning Pedagogical Content Knowledge in Teachers’ Knowledge for Teaching Science; Anne Hume,Rebecca Cooper,Andreas Borowski Book 20

[复制链接]
楼主: 机会
发表于 2025-3-28 16:41:34 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 20:21:23 | 显示全部楼层
Repositioning Pedagogical Content Knowledge in Teachers’ Knowledge for Teaching Science978-981-13-5898-2
发表于 2025-3-28 23:13:39 | 显示全部楼层
of futurePCK studies in science education. By presenting and discussing the RCM of PCK within a variety of science education contexts, the book makes the model significantly more applicable to teachers’ work.978-981-13-5898-2
发表于 2025-3-29 06:06:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:30:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 11:48:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 17:01:36 | 显示全部楼层
,Globalisierung – Alter Hut mit neuen Federn,, so überwiegt doch die Skepsis angesichts gehäuft auftretender Krisen von Unternehmen, ja sogar Krisen einzelner Staaten. Selbst bei jungen Menschen zeigt sich kein positives Stimmungsbild. In einer Online- Umfrage von Mindline Media im Sommer 2009 für das Stern Magazin wurden über 1000 repräsentat
发表于 2025-3-29 22:20:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 00:58:40 | 显示全部楼层
Sub-Cellular Localization of Second Generation PDT Photosensitizers Studied by Microspectrofluorome– 800 nm range, where tissues maximally transmit precludes the use of PDT for large tumor masses. In the case of skin tumors, selectivity has been recently improved by the induction of excess protoporphyrin IX (PP) in tumor cells through topical application of 5-aminolevulinic acid (ALA), a precursor of heme biosynthesis..
发表于 2025-3-30 07:47:31 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-6 08:22
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表