找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Regelungstechnik; Grundlagen, Analyse Gerd Schulz Textbook 1995 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1995 Automatisierung.Automatisierungstec

[复制链接]
楼主: Alacrity
发表于 2025-3-28 17:59:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 20:42:54 | 显示全部楼层
gar als genuin nicht-politisches Handeln: „politics without policy“ (Eppler 1992: 80) oder „politisches Placebo“ (Dörner 1995: 53). Durch die Politikvermittlung des Fernsehens als vierter Macht im Staate’ wachse ‘symbolische Politik’ sich dennoch zu einem die repräsentative Demokratie bedrohenden Ph
发表于 2025-3-29 00:16:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:00:29 | 显示全部楼层
Gerd Schulzer Inszenierungschancen und Inszenierungszwänge. Zum anderen geht es mir aber auch um das Phänomen der — wie auch immer gearteten — personalen . dessen, was wir mit dem Begriff ‘Politik’ (jeweils) assoziieren, verallgemeinert gesagt also um die Repräsentation ‘des Politischen’ (vgl. zu dem Problemkr
发表于 2025-3-29 10:51:13 | 显示全部楼层
Gerd Schulzn addition to recognising how it reflects stance, increases coherence and cohesion, and contributes to an argument, learners need to know how to use it for maximum effect. This variation is reflected in the types of teaching activities that we have suggested in the different chapters.
发表于 2025-3-29 12:18:30 | 显示全部楼层
Gerd Schulztonymy. After having suggested a range of psychological processes that language learners might use to help them think figuratively in the target language, the chapter closes, in section 3.5, with two concrete examples showing how language learners can be helped to use these psychological processes i
发表于 2025-3-29 17:58:54 | 显示全部楼层
Gerd Schulztonymy. After having suggested a range of psychological processes that language learners might use to help them think figuratively in the target language, the chapter closes, in section 3.5, with two concrete examples showing how language learners can be helped to use these psychological processes i
发表于 2025-3-29 22:39:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 03:12:52 | 显示全部楼层
Gerd Schulzn addition to recognising how it reflects stance, increases coherence and cohesion, and contributes to an argument, learners need to know how to use it for maximum effect. This variation is reflected in the types of teaching activities that we have suggested in the different chapters.
发表于 2025-3-30 06:57:04 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 22:24
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表