找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reconsidering Identity Economics; Human Well-Being and Laszlo Garai Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017 mass-pro

[复制链接]
楼主: 选民
发表于 2025-3-25 04:55:36 | 显示全部楼层
Laszlo Garaier verfügbaren Werbewege und Kampagnen zu ermitteln. Die Werbewege sollten nach der Höhe der durchschnittlichen Kapitalwerte priorisiert werden, welche mit den darüber akquirierten Neukunden erzielt werden. Dadurch lassen sich der Wertschöpfungsbeitrag der Neukunden und schließlich der Wert des gesa
发表于 2025-3-25 07:45:58 | 显示全部楼层
Laszlo Garaier verfügbaren Werbewege und Kampagnen zu ermitteln. Die Werbewege sollten nach der Höhe der durchschnittlichen Kapitalwerte priorisiert werden, welche mit den darüber akquirierten Neukunden erzielt werden. Dadurch lassen sich der Wertschöpfungsbeitrag der Neukunden und schließlich der Wert des gesa
发表于 2025-3-25 12:21:44 | 显示全部楼层
Laszlo Garaier verfügbaren Werbewege und Kampagnen zu ermitteln. Die Werbewege sollten nach der Höhe der durchschnittlichen Kapitalwerte priorisiert werden, welche mit den darüber akquirierten Neukunden erzielt werden. Dadurch lassen sich der Wertschöpfungsbeitrag der Neukunden und schließlich der Wert des gesa
发表于 2025-3-25 16:51:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:54:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:51:32 | 显示全部楼层
Identity Economics, Indeed? A Psychological Introduction,I know that my title might sound strange as the title for the introduction to a book whose subject is identity economics. However, this book approaches social identity from the perspective of economic psychology; at the time that it produced its American incarnation, psychology was all about behavioral psychology.
发表于 2025-3-26 06:29:46 | 显示全部楼层
Identity Economics: “An Alternative Economic Psychology”Mainstream psychology is based on .. The proposed monograph presents . by approaching economic psychology (and a number of aspects of, for example, political psychology and socio-psycho-linguistics) from the perspective of social interaction and social identity as they apply to micro- and macroeconomic issues.
发表于 2025-3-26 09:00:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:52:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 18:17:37 | 显示全部楼层
978-1-349-70726-3The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 20:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表