找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education; Stephen P. Norris Book 2012 SensePublishers 201

[复制链接]
查看: 46094|回复: 39
发表于 2025-3-21 16:32:36 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education
编辑Stephen P. Norris
视频video
概述Written by experts, Gives a modern approach, Comprehensive in Scope
图书封面Titlebook: Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education;  Stephen P. Norris Book 2012 SensePublishers 201
描述CRYSTAL—Alberta was established to research ways to improve students’ understanding and reasoning in science and mathematics. To accomplish this goal, faculty members in Education, Science, and Engineering, as well as school teachers joined forces to produce a resource bank of innovative and tested instructional materials that are transforming teaching in the K-12 classroom. Many of the instructional materials cross traditional disciplinary boundaries and explore contemporary topics such as global climate change and the spread of the West Nile virus. Combined with an emphasis on the use of visualizations, the instructional materials improve students’ engagement with science and mathematics.Participation in the CRYSTAL—Alberta project has changed the way I think about the connection between what I do as a researcher and what I do as a teacher: I have learned how to better translate scientific knowledge into language and activities appropriate for students, thereby transforming my own teaching. I also have learned to make better connections between what students are learning and what is happening in their lives and the world, thereby increasing students’ interest in the subject and e
出版日期Book 2012
关键词science education; mathematics education
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-6091-924-4
isbn_ebook978-94-6091-924-4
copyrightSensePublishers 2012
The information of publication is updating

书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education影响因子(影响力)




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education网络公开度




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education网络公开度学科排名




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education被引频次




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education被引频次学科排名




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education年度引用




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education年度引用学科排名




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education读者反馈




书目名称Reading for Evidence and Interpreting Visualizations in Mathematics and Science Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:06:04 | 显示全部楼层
die Vereinten Nationen. Diese Ziele sollen bis 2030 erreicht sein. Allerdings zeigen Zahlen der Vergangenheit und Gegenwart, dass die Anteile an weiblichen Vorstandsmitgliedern in Sportorganisationen nur langsam steigen und die meisten Sportorganisationen noch weit von einer geschlechtergleichen Zus
发表于 2025-3-22 03:16:15 | 显示全部楼层
Frank Jenkins,Stephen P. Norris Dabei wird das Meinungsspektrum der Fans zum Kommerzialisierungsprozess insgesamt, als auch zu seinen Ausprägungen im Bereich der Fan-Produkte (Preise für Stadiontickets, Merchandisingprodukte und Pay-TV-Übertragungen) und Spieler (Höhe von Gehältern und Ablösesummen) abgebildet und eingeordnet. Zu
发表于 2025-3-22 08:06:01 | 显示全部楼层
ken kann.. Das Thema wird wohl auch in Zukunft seine Attraktivität nicht verlieren. Vor allem Verfassungs- und Verwaltungsrechtler sowie Rechtstheoretiker nehmen sich dieses Problemkreises gerne an. Dies hat seinen guten Grund. „Ermessen und unbestimmter Gesetzes-begriff“ ist zunächst einmal ein rec
发表于 2025-3-22 11:56:58 | 显示全部楼层
Susan Barker,Heidi Julienstrittensten Begriffe des deutschen Verwaltungsrechts,. und man kann sagen: hier lohnt sich der Streit. Umfang und Intensität der gerichtlichen Kontrolle der Ermessensausübung und der Anwendung unbestimmter Rechtsbegriffe seitens der Verwaltung bestimmen nämlich — zusammen mit einem weiteren, ebenfa
发表于 2025-3-22 16:26:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:44:55 | 显示全部楼层
John S. Macnab,Linda M. Phillips,Stephen P. Norris Kriegsende. In der Bunsenstraße 10, dem Gebäude der ehemaligen Aerodynamischen Versuchsanstalt, füllten sich die durch alliierten Kontrollratsbeschluß freigewordenen Gebäude allmählich mit neuen Institutionen und Instituten. So -, neben anderen, die Kaiser Wilhelm Gesellschaft mit Max Planck und Ot
发表于 2025-3-22 23:51:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:50:56 | 显示全部楼层
Elaine Simmt,Shannon Sookochoff,Janelle McFeetors,Ralph T. Mason Entwicklungsbereichen. Wie in den anderen Kapiteln auch wurde in dieser Situation die Auswahl inhaltlich relativ breit gehalten, andererseits sollten die besprochenen Tests gut zugänglich sein und in Literatur und/oder Praxis eine Rolle spielen; reine Forschungsinstrumente flelen deshalb aus. Auf d
发表于 2025-3-23 06:59:47 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 10:35
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表