找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reading Uncreative Writing; Conceptualism, Expre David Kaufmann Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017 Flarf.affect

[复制链接]
查看: 52365|回复: 37
发表于 2025-3-21 18:56:32 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Reading Uncreative Writing
副标题Conceptualism, Expre
编辑David Kaufmann
视频video
概述Provides a new perspective on contemporary accounts of the lyric poem.Analyzes the often controversial points of view surrounding uncreative writing.Explores Neo-Conceptualist writings relationship wi
丛书名称Modern and Contemporary Poetry and Poetics
图书封面Titlebook: Reading Uncreative Writing; Conceptualism, Expre David Kaufmann Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017 Flarf.affect
描述.This book examines Uncreative Writing—the catch-all term to describe Neo-Conceptualism, Flarf and related avant-garde movements in contemporary North American poetry—against a decade of controversy. David Kaufman analyzes texts by Kenneth Goldsmith, Vanessa Place, Robert Fitterman, Ara Shirinyan, Craig Dworkin, Dan Farrell and Katie Degentesh to demonstrate that Uncreative Writing is not a revolutionary break from lyric tradition as its proponents claim. Nor is it a racist, reactionary capitulation to neo-liberalism as its detractors argue. Rather, this monograph shows that Uncreative Writing’s real innovations and weaknesses become clearest when read in the context of the very lyric that it claims to have left behind..
出版日期Book 2017
关键词Flarf; affect theory; aesthetic theory; avant-garde poetry; racism and neo-conceptualism; anti-capitalist
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-62292-7
isbn_softcover978-3-319-87282-7
isbn_ebook978-3-319-62292-7Series ISSN 2634-6052 Series E-ISSN 2634-6060
issn_series 2634-6052
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2017
The information of publication is updating

书目名称Reading Uncreative Writing影响因子(影响力)




书目名称Reading Uncreative Writing影响因子(影响力)学科排名




书目名称Reading Uncreative Writing网络公开度




书目名称Reading Uncreative Writing网络公开度学科排名




书目名称Reading Uncreative Writing被引频次




书目名称Reading Uncreative Writing被引频次学科排名




书目名称Reading Uncreative Writing年度引用




书目名称Reading Uncreative Writing年度引用学科排名




书目名称Reading Uncreative Writing读者反馈




书目名称Reading Uncreative Writing读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:48:16 | 显示全部楼层
David Kaufmannssen (CK), fachdidaktisches Wissen (PCK) und pädagogisches Wissen (PK) untersucht. Im folgenden Kapitel wird zunächst auf den theoretischen Hintergrund zum Professionswissen in den Naturwissenschaften und die Entwicklung eines gemeinsamen Modells zur Testentwicklung eingegangen (vgl. Tepner, Borowsk
发表于 2025-3-22 03:30:58 | 显示全部楼层
David Kaufmannnd sehr stabil, beeinträchtigen schulische Leistungen und stellen für Lehrkräft e eine große Herausforderung dar. Der vorliegende Beitrag beschreibt zwei Kooperationsprojekte (Universität zu Köln Düsseldorf: Charlotte Hanisch, Uniklinik Köln: Manfred Döpfner), die evidenzbasierte Strategien zum Umga
发表于 2025-3-22 07:39:58 | 显示全部楼层
David Kaufmannierungen (Graphiken, Diagrammen etc.) kombiniert sind. Lehrkräfte sollten die Text-/Bild-Integration von Schülerinnen und Schülern im Unterricht daher systematisch fördern. Dafür benötigen sie spezifische diagnostische und didaktische Kompetenzen. Ein auf diagnostischer und didaktischer Kompetenz ba
发表于 2025-3-22 10:50:22 | 显示全部楼层
David Kaufmannhoch relevante Themen. Das Projekt „Ausbildung und Verlauf von Erzieherinnen-Merkmalen (AVE)“ untersucht den Verlauf der Kompetenzentwicklung in der Ausbildung und bei Berufseintritt und nimmt dabei (a) die Eingangsvoraussetzungen der angehenden Fachkräfte bei Ausbildungs-/studienbeginn, (b) den Ver
发表于 2025-3-22 15:18:11 | 显示全部楼层
hoch relevante Themen. Das Projekt „Ausbildung und Verlauf von Erzieherinnen-Merkmalen (AVE)“ untersucht den Verlauf der Kompetenzentwicklung in der Ausbildung und bei Berufseintritt und nimmt dabei (a) die Eingangsvoraussetzungen der angehenden Fachkräfte bei Ausbildungs-/studienbeginn, (b) den Ver
发表于 2025-3-22 20:42:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:53:26 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-319-62292-7Flarf; affect theory; aesthetic theory; avant-garde poetry; racism and neo-conceptualism; anti-capitalist
发表于 2025-3-23 04:15:41 | 显示全部楼层
,The Author as Collector: Kenneth Goldsmith’s Aestheticism,jamin, Chapter . looks at some of his most radical claims and shows that they do not hold up. It concludes that Goldsmith is an aesthete of the old school and that his writing works within—and maintains—the limited economy of cultural goods.
发表于 2025-3-23 09:22:53 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-17 16:44
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表