找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving; Handleiding bij Mijn Marleen Derkman,Sascha Roos,Emilie van Tetering Book

[复制链接]
查看: 35021|回复: 35
发表于 2025-3-21 18:15:19 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving
副标题Handleiding bij Mijn
编辑Marleen Derkman,Sascha Roos,Emilie van Tetering
视频video
概述Protocol voor psycho-educatie bij ADHD.Voor kinderen en jongeren van 8-18 jaar.Met apart werkboek Mijn ID van ADHD
丛书名称Kind en adolescent praktijkreeks
图书封面Titlebook: Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving; Handleiding bij Mijn Marleen Derkman,Sascha Roos,Emilie van Tetering Book
描述.In deze handleiding wordt een protocol voor psycho-educatie over ADHD gericht op kinderen en jongeren, hun ouders en school theoretisch onderbouwd en praktisch uitgelegd. Hiermee kunt u als behandelaar kinderen, jongeren en hun omgeving op gestandaardiseerde wijze uitleg geven over ADHD, zodat er aan het einde van de psycho-educatie sprake is van een beter idee (ID) van ADHD..Dit protocol voorziet in de behoefte om in Nederland op meer eenduidige en wetenschappelijk onderbouwde wijze psycho-educatie over ADHD te kunnen geven. Daarmee kan dit protocol dienen als uitgangspunt bij de noodzakelijke eerste stap in de behandeling van ADHD. .Naast een theoretische inleiding op ADHD, bevat de handleiding een uitgebreide en concrete uitwerking van de psycho-educatie gericht op kinderen/jongeren, hun ouders en   onderwijsprofessionals. Hiermee heeft de behandelaar een compleet en op elkaar afgestemd psycho-educatieprogramma in handen..Het bijbehorende werkboek ‘Mijn ID van ADHD’ is geschreven voor kinderen (8 t/m 12 jaar) en jongeren (13 tot 18 jaar) met ADHD. Hierdoor kan de behandelaar de psycho-educatie op maat en herhaaldelijk aanbieden..
出版日期Book 2024
关键词ADHD ; jongeren; diagnostiek en behandeling ADHD; rusteloos gedrag; druk gedrag; hyperactief gedrag; psych
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-368-2923-6
isbn_softcover978-90-368-2922-9
isbn_ebook978-90-368-2923-6Series ISSN 2542-9078 Series E-ISSN 2542-9086
issn_series 2542-9078
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Media B.V., par
The information of publication is updating

书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving影响因子(影响力)




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving影响因子(影响力)学科排名




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving网络公开度




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving网络公开度学科排名




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving被引频次




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving被引频次学科排名




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving年度引用




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving年度引用学科排名




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving读者反馈




书目名称Psycho-educatie over ADHD aan kinderen, jongeren en hun omgeving读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:18:34 | 显示全部楼层
第162766主题贴--第2楼 (沙发)
发表于 2025-3-22 02:11:38 | 显示全部楼层
板凳
发表于 2025-3-22 05:34:22 | 显示全部楼层
第4楼
发表于 2025-3-22 12:44:51 | 显示全部楼层
5楼
发表于 2025-3-22 15:34:22 | 显示全部楼层
6楼
发表于 2025-3-22 20:39:39 | 显示全部楼层
7楼
发表于 2025-3-22 23:01:02 | 显示全部楼层
8楼
发表于 2025-3-23 02:38:44 | 显示全部楼层
9楼
发表于 2025-3-23 06:26:13 | 显示全部楼层
10楼
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-22 16:27
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表