找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Problems in Non-Linear Analysis; Lectures given at a G. Prodi (Coordinatore) Book 2011 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2011

[复制链接]
发表于 2025-3-27 00:06:10 | 显示全部楼层
terpretive framework translation provided to explore how researching students’ experiences of school challenges those involved to translate their qualitative research methods, the terms they evoke to describe and define students’ experiences of schools, and, in fact, themselves as researchers..
发表于 2025-3-27 01:23:01 | 显示全部楼层
Correlating Universal Design of Learning and the Performance in Science at Elementary School Level,ch principle using blended learning approach, it helps eradicate the barriers and provide inclusive learning environment to improve learner’s academic performance. Science teachers need to preplan their lesson using multiple means of representation, assessment and engagement for inclusive educationa
发表于 2025-3-27 09:09:36 | 显示全部楼层
Die Bedeutung des Therapeuten als inneres Objekt des Patientenngeführten „Aktivität„ dar [als aktives, gezieltes Eingreifen, um Patienten über den „toten Punkt„ in Übertragungskrisen zu bringen (Ferenczi 1919)], denn seine Experimente führen zur grundsätzlichen Frage: Welche Rolle oder Haltung des Therapeuten für die Heilung eines Patienten nützlich ist.
发表于 2025-3-27 09:43:12 | 显示全部楼层
Rüdiger Zarnekow,Walter Brenner,Uwe PilgramPraxisorientierter Überblick über die relevanten Themen und Herausforderungen im Bereich des Informationsmanagements mit vielen konkreten Lösungsvorschlägen.Übertragung erfolgreicher Managementkonzept
发表于 2025-3-27 13:42:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 20:23:54 | 显示全部楼层
Book 2023employing a variety of theoretical and methodological approaches, the contributions gathered here explore residual political cultural practices that hinder democratic consolidation in Southern Africa. Presenting various case studies, the book tackles themes such as the military-political nexus, lead
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-2 10:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表