找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: ;

[复制链接]
楼主: 二足动物
发表于 2025-3-23 12:51:38 | 显示全部楼层
Advances in Industrial Controlhttp://image.papertrans.cn/n/image/667564.jpg
发表于 2025-3-23 17:10:39 | 显示全部楼层
978-981-16-3051-4The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Singapor
发表于 2025-3-23 21:07:44 | 显示全部楼层
PersönlichkeitsmerkmaleDabei sind die Zusammenhänge zwischen den einzelnen Persönlichkeitsbereichen in vielen Bereichen noch nicht geklärt, was nicht zuletzt damit zusammenhängt, dass mit den unterschiedlichen Persönlichkeitsbereichen häufig auch gesonderte Forschungstraditionen und Prämissen verbunden sind.
发表于 2025-3-23 23:23:41 | 显示全部楼层
Book 2017n der Grundschulforschung in den Vordergrund. Diskutiert wird dabei, welche Bedeutung die derzeit zu beobachtende Praxis der Individualisierung von Unterricht für Schulkonzepte, Lehrerprofessionalität und Schülerhandeln hat, wie sie sich am Übergang in die Grundschule und unter Bedingungen der Jahrgangsmischung gestaltet..
发表于 2025-3-24 03:45:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:18:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 14:35:07 | 显示全部楼层
Georgy S. Levit,Uwe Hossfeldts are reviewed, including haplotype number, haplotype diversity and haplotype partition tests. We focus on incomplete sweeps, where recombination between the selected locus and a given marker allows for several preexisting neutral lineages to survive the sweep and for some preexisting genetic varia
发表于 2025-3-24 16:53:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 22:00:58 | 显示全部楼层
Susan M. Melancony of theory, research paradigms, and data, which, with dil1iculty, ean be managed by a reader interested in imagery. Further, ment. al i lllagery appears to be an important construct in fields such as perception, memory, learning, thinking, motor behavior, cognitive development, and so on. With the
发表于 2025-3-24 23:54:44 | 显示全部楼层
P. J. B. Hart to, the relationships between knowledge of content, teaching and learning in ways that attest to practice as being complex and interwoven. Yet attempting to capture teachers’ professional knowledge is difficult because the critical links between practice and knowledge, for many teachers, is tacit.P
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-20 04:13
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表