找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Online Teaching and Learning in Asian Higher Education; Pedagogical Approach Misty So-Sum Wai-Cook,Amany Saleh,Krishna Bista Book 2023 The

[复制链接]
楼主: CLAST
发表于 2025-3-26 22:38:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:16:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:28:06 | 显示全部楼层
Abhishek Bhati,Esther Finkch darin, daß man meist unter diesem Wort eine bestimmte Zahlenangabe zu Schadensereignissen aus der Unfallstatistik versteht, mit der Situationen in einzelnen Verkehrssystemen, wie im Straßenverkehr oder bei der Deutschen Bundesbahn, aber auch in regionalen Abgrenzungen, wie für die Bundesrepublik
发表于 2025-3-27 13:20:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 17:32:22 | 显示全部楼层
Amira Firdaus,Sana Shahidrgründen der Ursachen und Wirkungen, die den Entwurfsprozess motorisieren und inspirieren, als auch das dialektische Anregen von Fragen und Antworten, die sein potentielles Spannungs- und Stimmungsvermögen aufzeigen. Die Entwurfsaxiome sind nie vollständig und widerspruchsfrei, Entwerfen geht nie au
发表于 2025-3-27 20:03:23 | 显示全部楼层
The Use of Learner-Centered Pedagogies and E-Portfolios to Facilitate Pre-Service and In-Service Teafoster peer learning and the entries provided formative assessments to the instructor. A survey instrument was used to assess the impact of these changes by using e-portfolio to facilitate pre-service and in-service teachers’ development. Student survey responses strongly support that the use of e-p
发表于 2025-3-27 22:37:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:44:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 07:05:16 | 显示全部楼层
Beyond the Effectiveness of Online Learning in the COVID-19 Pandemic: A Perspective of Hong Kong Uniand instructors should ensure students’ physical and psychological well-being through course restructuring (e.g., scheduling frequent breaks and applying interactive tools to increase student engagement) and relevant professional development programs for instructors (e.g., online platform training a
发表于 2025-3-28 14:12:25 | 显示全部楼层
Promoting Online Authentic Continuous Assessments towards proficiency. Cultural theory of change emphasises context, values and beliefs, and was needed when delicately challenging existing views about exams versus continuous assessments. Third, faculty were encouraged to consider how their assessment could be made authentic, by identifying and ass
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 18:46
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表