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Titlebook: New Trends in Distribution Logistics; M. Grazia Speranza,Paul Stähly Conference proceedings 1999 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1999 Di

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楼主: 涌出
发表于 2025-3-23 10:22:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 16:56:42 | 显示全部楼层
René de Koster,Kees Jan Roodbergen,Ronald van Voorden Anteil, der mit freiem Auge gut zu erkennen ist (meist den Anteil über 0,3-0,5 mm, da durch den An- oder Dünnschliff der scheinbare Korndurchmesser kleiner ist) als Korn, den übrigen Anteil als Matrix. Feuerfeste Erzeugnisse, auch Steine, werden aus natürlichen Rohstoffen durch Zerkleinern und Frak
发表于 2025-3-23 18:52:31 | 显示全部楼层
Claudio Arbib,Gianfranco Ciaschetti,Fabrizio Rossi Anteil, der mit freiem Auge gut zu erkennen ist (meist den Anteil über 0,3-0,5 mm, da durch den An- oder Dünnschliff der scheinbare Korndurchmesser kleiner ist) als Korn, den übrigen Anteil als Matrix. Feuerfeste Erzeugnisse, auch Steine, werden aus natürlichen Rohstoffen durch Zerkleinern und Frak
发表于 2025-3-24 00:37:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 06:10:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 08:51:51 | 显示全部楼层
Network Design in Reverse Logistics: A Quantitative Modelssues concerns the physical design of the reverse logistic network, which is a problem that fits into the class of facility-location problems. Since handling return flows involves a lot of different processing steps, the physical system might consist of two or more echelons. In this paper, a MILP-mo
发表于 2025-3-24 14:29:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:31:29 | 显示全部楼层
Logistics Network Design Evaluation in a Dynamic Environmentern, which then leads to a single-period problem. Hence, the adequacy of those models is limited to situations where the demand pattern exhibits no remarkable variations throughout the planning horizon. We propose a dynamic model including many relevant issues which play a role when evaluating a log
发表于 2025-3-24 19:17:35 | 显示全部楼层
Transport and Inventory Planning with Discrete Shipment Times start only at discrete times, e.g. a certain time of a day or a certain day in the week. The objective is to minimize cost for transport and for the inventory at the origin and at the destination. This problem arises in a multi-product production/ distribution system, when the production and transp
发表于 2025-3-25 01:21:44 | 显示全部楼层
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