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Titlebook: Networking für Verkäufer; Mehr Umsatz durch ne Jürgen Hauser Book 2008Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wi

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发表于 2025-3-21 19:08:11 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Networking für Verkäufer
副标题Mehr Umsatz durch ne
编辑Jürgen Hauser
视频video
概述Profundes Know-how für erfolgreiches Networking im Verkauf.
图书封面Titlebook: Networking für Verkäufer; Mehr Umsatz durch ne Jürgen Hauser Book 2008Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wi
描述Kennen Sie auch solche Äußerungen wie: „Wenn ich dessen K- takte hätte, wäre mir das auch gelungen“? Solche Sätze sagt oder hört man vor allem dann, wenn Mitbewerber den Zuschlag für einen Auftrag oder eine Stelle erhalten haben, um den bzw. die sich ein Bekannter oder man selbst ebenfalls beworben hat. Mit dem V- urteil, dass „Vitamin B“ etwas ist, was man hat oder was einem m- gegeben wird, räumt das Buch von Jürgen Hauser konsequent auf. Es verdeutlicht, dass gute Beziehungen im beruflichen, aber auch im privaten Umfeld etwas sind, das man sich gezielt erarbeiten kann und sollte; denn sie sind eine zentrale Voraussetzung für beruflichen beziehungsweise wirtschaftlichen Erfolg. Gute Beziehungen werden in diesem Buch allerdings auch noch anders verstanden als nur in dem Sinne, möglichst viele Kontakte zu den „richtigen“ Leuten aufzubauen. Es geht auch um den Aufbau qualitativ guter Bezieh- gen, die getragen sind durch Vertrauen und gegenseitige Wertsch- zung. Dieser – beim Networking oftmals vernachlässigte – Aspekt ist eine zentrale Säule für den beruflichen Erfolg, insbesondere, wenn man im Verkauf tätig ist. Qualitativ gute Beziehungen sind eine Basis für gute Zusammenarbeit mi
出版日期Book 2008Latest edition
关键词Beziehungen; Kontakte; Kundenbeziehung; Networking; Verkauf; Verkäufer; Vertrieb
版次3
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-9620-6
isbn_softcover978-3-8349-0798-1
isbn_ebook978-3-8349-9620-6
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2008
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发表于 2025-3-21 20:32:35 | 显示全部楼层
ty across the entire national socio-political stratum and, hence, the Maltese community, in general. This aspect must be kept in mind to understand the Maltese government’s position in the EU legislative negotiations presented in this chapter. This chapter focuses on two legislative cases concerning
发表于 2025-3-22 02:39:57 | 显示全部楼层
cision-taking. The reader must bear in mind that as stated above the book focuses solely on EU ‘legislative’ decision-making, i.e., Malta’s exercise or non-exercise of influence in the formation and approval of selected EU legislation in the Council of the EU (and partially, on its channels of influ
发表于 2025-3-22 05:19:18 | 显示全部楼层
tes are better mediators in the EU’s internal and external affairs. In May 2003, the rift over the presidency nearly caused the breakdown of the Convention on the Future of Europe. The issue moved back into the spotlight in June 2008 with the Irish rejection of the Lisbon Treaty. The treaty contains
发表于 2025-3-22 12:43:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 13:00:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 18:31:11 | 显示全部楼层
icated ‘NZ Inc’ strategy to underpin its engagement with the countries in these regions. With this in mind, the chapter considers a key question: is New Zealand positioning itself adequately to take advantage of emerging opportunities in these four regions? It addresses this question in three stages
发表于 2025-3-23 00:49:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:13:58 | 显示全部楼层
ip became increasingly characterized by benign neglect from the late-1990s up until the revitalization of the relationship in 2013 when both governments agreed on an upgraded ‘strategic cooperative partnership’. The second half of this chapter explores the value for New Zealand of newly-enhanced for
发表于 2025-3-23 08:09:15 | 显示全部楼层
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