找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Narrative Theorie in der Praxis der klinischen Sozialarbeit; John P. McTighe Book 2023 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusi

[复制链接]
楼主: 难受
发表于 2025-3-25 04:54:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:31:44 | 显示全部楼层
,Die Heimat verlassen, eine Heimat finden: Narrative Praxis mit Zuwanderern,. Die Phasen des Einwanderungserlebnisses werden zusammen mit der Bedeutung dieser für das sich entwickelnde Narrativ von Zuwandererindividuen und -gemeinschaften erforscht, einschließlich der Natur des Identitätsverlusts und der Neuverhandlung. Konkurrierende soziale, kulturelle und politische Narr
发表于 2025-3-25 13:01:01 | 显示全部楼层
Weitergehen: Narrative Perspektiven auf Trauer und Verlust,chen Sozialarbeit vor. Das Wesen der Neuverhandlung von Sinn nach einem Verlust wird untersucht, ebenso wie die Vielfalt von Trauer und Verlust, denen Sozialarbeiter in ihrer Praxis begegnen können. Klinische Fallbeispiele werden bereitgestellt.
发表于 2025-3-25 15:48:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:45:48 | 显示全部楼层
chool-based curricula as well as the significance and positioning of school-based curricula, and presents in detail cases of how three types of school-based curriculum were developed and implemented in Chinese schools..The book outlines for the first time best practices in school-based curriculum de
发表于 2025-3-26 00:43:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:46:41 | 显示全部楼层
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
发表于 2025-3-26 11:27:26 | 显示全部楼层
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
发表于 2025-3-26 14:32:16 | 显示全部楼层
John P. McTighetextualized environment.Asks how teachers can be helped to u.This book investigates the efficacy of a teacher educator collaborating with rural Chinese teachers of English to activate agentic adoption of task-based language teaching (TBLT). Set in rural northwestern China, the book traces the resear
发表于 2025-3-26 19:08:59 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 13:22
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表