找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Mobility of Knowledge, Practice and Pedagogy in TESOL Teacher Education; Implications for Tra Anwar Ahmed,Osman Barnawi Book 2021 The Edito

[复制链接]
楼主: 小故障
发表于 2025-3-26 23:15:44 | 显示全部楼层
st auf der konkreten Erlebnissphäre angesiedelt ist. Aus dieser Sicht ist der » Mythos der Metis « eine höchst verwickelte, rückbezügliche begriffliche Konstruktion, die Konkretes und Abstraktes, Mythisches und Mentales in Beziehung zueinander setzt.
发表于 2025-3-27 04:15:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 08:08:20 | 显示全部楼层
M. Pieroni,A. Chiolle,P. Tredici,V. Koch,G. Calmanti,A. Gattiy facets of digitalization. As all case descriptions follow a uniform schema, they are easily accessible, and provide insightful examples for practitioners as well as interesting cases for researchers, teachers978-3-030-07005-2978-3-319-95273-4Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X
发表于 2025-3-27 12:33:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 14:13:06 | 显示全部楼层
Book 2019dy on the International Committee of the Red Cross (ICRC), it demonstrates how HOs can professionalize the management of their operations by adapting the institutional logic of private corporations and applying their tools and frameworks in the context of a non-profit-organization. The authors discu
发表于 2025-3-27 20:22:54 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 11:58
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表