找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Microsimulation Modelling of the Corporate Firm; Exploring Micro-Macr Frank W. Tongeren Book 1995 Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1995 Al

[复制链接]
楼主: TUMOR
发表于 2025-3-25 06:20:04 | 显示全部楼层
Simulation of structural changes at the sector level,on of imperfect competition. Most importantly, there are only a few, predominantly large, firms in each sector, which differ in technological and behavioural attributes. Products are differentiated and each firm acts as a price setter. The large simulated firms operate in a sheltered environment ins
发表于 2025-3-25 09:15:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:02:02 | 显示全部楼层
Frank W. van Tongerench based on a data-driven approach. For this purpose, we extend the model introduced in Chap. 3 To improve the forecast accuracy, we simultaneously estimate unobservable lost sales, determine the coefficients of the exogenous variables which drive demand, and calculate the optimal order quantity. Si
发表于 2025-3-25 16:16:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 20:38:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:22:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:42:00 | 显示全部楼层
Frank W. van TongerenSales Promotion) zu plädieren: Verkaufsförderung als eigenständiges und zugleich verbindendes Instrument im Marketing-Mix. Die Wertvorstellungen, die Serviceerwartungen und das reale Konsumverhalten der Kunden sind unberechenbar, widersprüchlich und rasch veränderbar geworden. Traditionelle Marketin
发表于 2025-3-26 11:05:02 | 显示全部楼层
Frank W. van TongerenSales Promotion) zu plädieren: Verkaufsförderung als eigenständiges und zugleich verbindendes Instrument im Marketing-Mix. Die Wertvorstellungen, die Serviceerwartungen und das reale Konsumverhalten der Kunden sind unberechenbar, widersprüchlich und rasch veränderbar geworden. Traditionelle Marketin
发表于 2025-3-26 15:30:35 | 显示全部楼层
Frank W. van TongerenSales Promotion) zu plädieren: Verkaufsförderung als eigenständiges und zugleich verbindendes Instrument im Marketing-Mix. Die Wertvorstellungen, die Serviceerwartungen und das reale Konsumverhalten der Kunden sind unberechenbar, widersprüchlich und rasch veränderbar geworden. Traditionelle Marketin
发表于 2025-3-26 19:08:44 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-17 01:21
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表