找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Media in Education; Results from the 201 António Moreira,Otto Benavides,Antonio Jose Mendes Book 2013 Springer Science+Business Media New Y

[复制链接]
查看: 13873|回复: 39
发表于 2025-3-21 19:21:17 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Media in Education
副标题Results from the 201
编辑António Moreira,Otto Benavides,Antonio Jose Mendes
视频video
概述Explores the pros and cons of the use of ICT in education in one book.Covers the latest research in the area of Media in Education.Represents the best papers from the joint ICEM SIIE 2011 conference (
图书封面Titlebook: Media in Education; Results from the 201 António Moreira,Otto Benavides,Antonio Jose Mendes Book 2013 Springer Science+Business Media New Y
描述With the aim of discussing “old” and “new” teaching technologies, based on research and on the strategies and praxis of the use of technologies and methodologies in the different teaching levels, and also embracing the contribution and active participation of researchers, teachers, creators, managers and other specialists, the work will provide inputs on the following topics: Students’ perspectives on media in the classroom, Students and media (as content and as tools for learning), Educational Media Design, Institutional Impact of the integration of Educational Media, Old v. New Media: what really matters, Research and Evaluation, Personal and/or social learning environments/networks, Media and inclusion, Media and informal learning, Immersive learning environments, Virtual mobility in Education, Mobile learning, Media and literacies.
出版日期Book 2013
关键词Assessment; ICT in Education; ICT in Education Policies; Media Literacy; Media in the Curriculum; learnin
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4614-3175-6
isbn_softcover978-1-4899-9853-8
isbn_ebook978-1-4614-3175-6
copyrightSpringer Science+Business Media New York 2013
The information of publication is updating

书目名称Media in Education影响因子(影响力)




书目名称Media in Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Media in Education网络公开度




书目名称Media in Education网络公开度学科排名




书目名称Media in Education被引频次




书目名称Media in Education被引频次学科排名




书目名称Media in Education年度引用




书目名称Media in Education年度引用学科排名




书目名称Media in Education读者反馈




书目名称Media in Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:00:18 | 显示全部楼层
Nelson De Luca Prettor Deutschen, für die dieser sogenannte Migrationshintergrund festgestellt werden kann, nicht ausreichend mit den vorhandenen Angeboten erreicht werden. Dies gilt insbesondere für die weiblichen Personen in dieser Gruppe, die – vor allem bezogen auf die betriebliche Weiterbildung – doppelt benachteil
发表于 2025-3-22 02:01:56 | 显示全部楼层
Johannes Cronjer Deutschen, für die dieser sogenannte Migrationshintergrund festgestellt werden kann, nicht ausreichend mit den vorhandenen Angeboten erreicht werden. Dies gilt insbesondere für die weiblichen Personen in dieser Gruppe, die – vor allem bezogen auf die betriebliche Weiterbildung – doppelt benachteil
发表于 2025-3-22 08:29:07 | 显示全部楼层
Fernando Albuquerque CostaStudien vomUmfang und der Aussagerelevanz her weit über den Bereich traditionellerSammelband-Beiträge hinaus und bieten auch Einsichten für die internationalePraxis der IR-Kommunikation.​978-3-531-19491-2978-3-531-19492-9Series ISSN 2512-0832 Series E-ISSN 2512-0840
发表于 2025-3-22 09:29:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 15:44:38 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:31:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:16:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 01:33:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:19:20 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-26 02:18
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表