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Titlebook: Mechatronik; Grundlagen und Anwen Horst Czichos Textbook 20061st edition Vieweg+Teubner Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesba

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发表于 2025-3-21 20:02:15 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Mechatronik
副标题Grundlagen und Anwen
编辑Horst Czichos
视频video
概述Durchgängig "ganzheitlich-systemtechnische" Behandlung mechatronischer Systeme
丛书名称Viewegs Fachbücher der Technik
图书封面Titlebook: Mechatronik; Grundlagen und Anwen Horst Czichos Textbook 20061st edition Vieweg+Teubner Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesba
描述Dieses Fachbuch beschreibt mit aussagekräftigen Abbildungen kurz und prägnant die Grundlagen und Anwendungen der Mechatronik: von der Makro- und Mikrotechnik bis hin zur Nanotechnik. Erstmalig wird durchgängig eine ganzheitlich-systemtechnische Behandlung mechatronischer Systeme vorgenommen. Ein Schwerpunkt liegt in der Darstellung von Praxisanwendungen wie z. B. Fotokamera, CD-Player, Industrieroboter. Auf Grund seines didaktischen Konzepts eignet sich das Buch auch sehr gut für das Selbststudium.
出版日期Textbook 20061st edition
关键词Adaptive Lichttechnik; Adaptronik; Aktor; Aktorik; Beschleunigungssensorik; Bildbereich; CD Player; DMS; DVD
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8348-9028-3
isbn_ebook978-3-8348-9028-3
copyrightVieweg+Teubner Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2006
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书目名称Mechatronik影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 22:06:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:28:16 | 显示全部楼层
fering from product brands ‘not least because of the difficulty of managing the multiplicity of attributes of a retail brand’. The larger retailers are building their brands — for example one study rated the leading multiple grocer Tesco in the top 10 (out of 115) major UK companies committed to bui
发表于 2025-3-22 06:40:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:14:16 | 显示全部楼层
.g. by pleasant video images) or (iii) the image of a shopping centre or stores (e.g. by providing relevant audio-visual information). In this chapter we explore whether the effects of stimuli can be linked to approach variables such as shoppers’ spending. The exemplar stimulus for this chapter was
发表于 2025-3-22 15:52:57 | 显示全部楼层
the expense of existing channels (perhaps half of this diverted from catalogue shopping, half from high street retailers — BCSC, 2001), with only 6 percent arising from incremental growth (PreFontayne, 1999). According to IMRG, there are about 4 million people in the UK who spend an average of £300
发表于 2025-3-22 18:51:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:32:44 | 显示全部楼层
ppers’ choice behaviour. Scales proposed by other researchers are examined and it is demonstrated that such scales can be modified in the light of the empirical research. The unified attractiveness scale used in Chapter 4 above is demonstrated to have utility in predicting catchment boundaries, cons
发表于 2025-3-23 03:55:43 | 显示全部楼层
the expense of existing channels (perhaps half of this diverted from catalogue shopping, half from high street retailers — BCSC, 2001), with only 6 percent arising from incremental growth (PreFontayne, 1999). According to IMRG, there are about 4 million people in the UK who spend an average of £300
发表于 2025-3-23 07:06:12 | 显示全部楼层
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