找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen; Eine empirisch‐inter Judit Hartkens Book 2018 Springer Fachmedien

[复制链接]
查看: 15778|回复: 40
发表于 2025-3-21 18:39:45 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen
副标题Eine empirisch‐inter
编辑Judit Hartkens
视频video
概述Mathematikdidaktische Studie.Includes supplementary material:
丛书名称Dortmunder Beiträge zur Entwicklung und Erforschung des Mathematikunterrichts
图书封面Titlebook: Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen; Eine empirisch‐inter Judit Hartkens Book 2018 Springer Fachmedien
描述Judit Hartkens untersucht, wie Grundschulkinder sich im argumentativen Diskurs mit unterschiedlichen mathematischen Perspektiven und Standpunkten zu strukturellen Zusammenhängen auseinandersetzen. Die Autorin zeigt, dass diese mathematische Reflexion nicht allein mit vorherigen Lernprozessen verknüpft ist, sondern auch eine eigenständige Gelegenheit für Mathematiklernen darstellen kann. Ihre Ergebnisse liefern Ansatzpunkte dafür, wie die Fähigkeit zum Reflektieren über mathematische Zusammenhänge in der Unterrichtspraxis konkret umgesetzt werden kann..
出版日期Book 2018
关键词Wissenskonstruktion; Standpunktwechsel beim Mathematiklernen; Interaktion im Mathematikunterricht; Epis
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-18840-5
isbn_softcover978-3-658-18839-9
isbn_ebook978-3-658-18840-5Series ISSN 2512-0506 Series E-ISSN 2512-1162
issn_series 2512-0506
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2018
The information of publication is updating

书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen影响因子(影响力)




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen网络公开度




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen网络公开度学科排名




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen被引频次




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen被引频次学科排名




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen年度引用




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen年度引用学科排名




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen读者反馈




书目名称Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten Unterrichtsgesprächen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:42:32 | 显示全部楼层
Judit Hartkensides a survey of educational models by some of the greatest thinkers of the West, while continually demonstrating that the two themes of politics and educationare inseparable..978-3-031-37385-5978-3-031-37383-1Series ISSN 2524-7166 Series E-ISSN 2524-7174
发表于 2025-3-22 04:02:49 | 显示全部楼层
Mathematische Reflexion in argumentativ geprägten UnterrichtsgesprächenEine empirisch‐inter
发表于 2025-3-22 06:34:49 | 显示全部楼层
opted form of transition, and in so doing began distancing itself from the practical imperatives of representativeness, consent, and political competition. This shift presaged the reemergence of neopatrimonialism and its twin institutions of clientelism and presidentialism. The latter, which refers
发表于 2025-3-22 12:36:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:22:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:07:52 | 显示全部楼层
Judit Hartkensvented a dispute about competing national imaginaries from unfolding on its stage. Indeed, the court has either refused to recognize as justiciable the claims advanced by litigants in military cases or censored challenges to the compulsory conscription system, thereby reinforcing the prescriptive di
发表于 2025-3-23 01:11:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 04:19:37 | 显示全部楼层
Judit Hartkenseroux, Laffont and Monfort (1980,1984), Ito (1980), Quandt (1982,1988), Sneessens (1985) and Laroque and Salanie (1989). The purpose of the present investigation is to develop an econometric two-market disequilibrium model for Switzerland, concentrating on the markets for goods and labor. This intro
发表于 2025-3-23 05:49:46 | 显示全部楼层
Judit Hartkensed from their work, but they were not strict ‘party members’ in any organisational sense and many of them were fully conversant with Western economics as it was being developed in Europe and America at the time. It should have been from this group of economists that any genuine alternative programme
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 08:36
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表