找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Martin Heidegger; Challenge to Educati Steven Hodge Book 2015 The Author(s) 2015 Enframing.Forgetfulness of being.Heidegger Dasein.Heidegge

[复制链接]
查看: 12141|回复: 39
发表于 2025-3-21 17:27:50 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Martin Heidegger
副标题Challenge to Educati
编辑Steven Hodge
视频video
概述Provides a convenient introduction to Heidegger for educators.Offers a summary of Heideggerian education research.Highlights challenges for 21st Century education.Provides fresh perspectives on key ar
丛书名称SpringerBriefs in Education
图书封面Titlebook: Martin Heidegger; Challenge to Educati Steven Hodge Book 2015 The Author(s) 2015 Enframing.Forgetfulness of being.Heidegger Dasein.Heidegge
描述.This book sets out to explore the challenge to education contained in Heidegger’s work. His direct remarks about education are examined and placed in the broader context of his philosophy to create an account of Heidegger’s challenge. Martin Heidegger is an undisputed giant of 20th Century thought. During his long academic career he made decisive contributions to philosophy, influencing a host of thinkers in the process including Arendt, Gadamer, Sartre, Merleau-Ponty, Derrida and Foucault. Heidegger inquired into the deepest levels of human being and its social, natural and technological contexts. Although he did not develop a systematic philosophy of education, his philosophical insights and occasional remarks about education make him an interesting and troubling figure for education. Heidegger is of interest to education for his contributions to our understanding of human being and its environment. Heidegger’s insights are troubling, too, for many of the assumptions of education. His critiques of humanism and the modern instrumental mindset in particular have significant implications. The work of scholars who have expanded on Heidegger’s remarks and those who have been influenc
出版日期Book 2015
关键词Enframing; Forgetfulness of being; Heidegger Dasein; Heidegger Mitsein; Heidegger critique of modernity;
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-19806-4
isbn_softcover978-3-319-19805-7
isbn_ebook978-3-319-19806-4Series ISSN 2211-1921 Series E-ISSN 2211-193X
issn_series 2211-1921
copyrightThe Author(s) 2015
The information of publication is updating

书目名称Martin Heidegger影响因子(影响力)




书目名称Martin Heidegger影响因子(影响力)学科排名




书目名称Martin Heidegger网络公开度




书目名称Martin Heidegger网络公开度学科排名




书目名称Martin Heidegger被引频次




书目名称Martin Heidegger被引频次学科排名




书目名称Martin Heidegger年度引用




书目名称Martin Heidegger年度引用学科排名




书目名称Martin Heidegger读者反馈




书目名称Martin Heidegger读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:18:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:19:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:32:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:05:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:44:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:35:28 | 显示全部楼层
s entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. „Lösungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen können auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden. .Das Buch wurde also für alle geschrieben, die
发表于 2025-3-22 23:10:22 | 显示全部楼层
Steven Hodges entdecken. Hierbei helfen die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur. „Lösungen“ zu den in den einzelnen Abschnitten eingestreuten Anregungen können auf der Internetseite des Springer-Verlags heruntergeladen werden. .Das Buch wurde also für alle geschrieben, die
发表于 2025-3-23 01:27:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:00:53 | 显示全部楼层
Steven Hodgeurückliegt, Neues entdecken. Hierbei helfen auch die zahlreichen Hinweise auf Internetseiten sowie auf weiterführende Literatur...Dieses Buch wurde also für alle geschrieben, die Freude an der Mathematik haben oder verstehen möchten, warum das Buch diesen Titel trägt. Es richtet sich auch an Lehrkrä
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-30 20:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表