找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marktpsychologie; Grundlagen und Anwen Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Unger Textbook 20164th edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2016

[复制链接]
查看: 21942|回复: 58
发表于 2025-3-21 17:22:58 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marktpsychologie
副标题Grundlagen und Anwen
编辑Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Unger
视频video
概述Mit Anwendungsbeispielen aus den Bereichen Marketing und Personalwirtschaft.Überblick über die Kernthemen der Marktpsychologie.Theorienorientierte Darstellungsweise.Includes supplementary material:
图书封面Titlebook: Marktpsychologie; Grundlagen und Anwen Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Unger Textbook 20164th edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2016
描述.Dieses Buch liefert eine psychologische Erklärung für das Verhalten von Menschen auf Märkten. Hierzu beinhaltet es einen umfassenden Überblick über psychologische Theorien, die für die Marktpsychologie relevant sind. Die Kernaussagen der Theorien und deren Erkenntnisse werden  beschrieben und anhand typischer Fragestellungen aus dem Marktgeschehen illustriert. Die Anwendungsbeispiele stammen überwiegend aus dem Marketing und der Personalwirtschaft..Neu in der 4. Auflage:. Die 4. Auflage wurde vollständig überarbeitet, aktualisiert und um die zugrunde gelegte Literatur ergänzt. Wissenschaftstheoretisch richten sich die Autoren noch strenger an den Thesen des kritischen Rationalismus aus (Popper, Albert). Darüber hinaus werden die Forschungsarbeiten von Kahneman und Twersky sowie eigene Forschungsarbeiten stärker berücksichtigt..
出版日期Textbook 20164th edition
关键词Biopsychologie; Emotionstheorien; Kognitionstheorien; Motivationstheorien; Wahrnehmungspsychologie; Wirts
版次4
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-02067-5
isbn_ebook978-3-658-02067-5
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2016
The information of publication is updating

书目名称Marktpsychologie影响因子(影响力)




书目名称Marktpsychologie影响因子(影响力)学科排名




书目名称Marktpsychologie网络公开度




书目名称Marktpsychologie网络公开度学科排名




书目名称Marktpsychologie被引频次




书目名称Marktpsychologie被引频次学科排名




书目名称Marktpsychologie年度引用




书目名称Marktpsychologie年度引用学科排名




书目名称Marktpsychologie读者反馈




书目名称Marktpsychologie读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:26:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:43:24 | 显示全部楼层
be distinguished by electrophysiological and pharmacological properties (Bean, 1989; Hess, 1990). A dihydropyridine (DHP)-sensitive L-type calcium channel has been purified from transverse tubules of rabbit skeletal muscle and found to be made up of .., ..,., ., and . subunits (Catterall ..,1988).
发表于 2025-3-22 06:11:17 | 显示全部楼层
Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Unger be distinguished by electrophysiological and pharmacological properties (Bean, 1989; Hess, 1990). A dihydropyridine (DHP)-sensitive L-type calcium channel has been purified from transverse tubules of rabbit skeletal muscle and found to be made up of .., ..,., ., and . subunits (Catterall ..,1988).
发表于 2025-3-22 11:43:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:34:52 | 显示全部楼层
Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Ungerf ionic channels (Strichartz, 1973; Courtney, 1975; Khodorov .., 1976; Hille, 1977; Hondeghem and Katzung, 1977). In the 1980s this concept was applied to the mechanism of action of calcium channel ligands on L-type calcium channels in heart (Bean, 1984; Sanguinetti and Kass, 1984; McDonald .., 1984
发表于 2025-3-22 18:00:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:28:57 | 显示全部楼层
Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Ungerhe peripheral proteins (. Fig. 1) appear to be restricted to either the outer or inner layers of the membrane bilayer. These proteins, which are bound chiefly by ionic forces to the polar heads of phospholipids (electrostatic bonding), can be isolated through alteration of the pH or ionic strength o
发表于 2025-3-23 01:40:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:48:49 | 显示全部楼层
Gerhard Raab,Alexander Unger,Fritz Unger value in using both quantitative and qualitative research mThis edited collection demonstrates how economic history can be analysed using both quantitative and qualitative methods, connecting statistical research with the social, cultural and psychological aspects of history. With their focus on th
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-25 00:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表