找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marketing voor zorgverleners; Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007

[复制链接]
查看: 25127|回复: 40
发表于 2025-3-21 17:00:10 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marketing voor zorgverleners
编辑Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham
视频video
丛书名称Medicus & Management
图书封面Titlebook: Marketing voor zorgverleners;  Bram Engelsen,Cathy Beek,Geert Blijham Book 2007Latest edition Bohn Stafleu van Loghum 2007
描述‘The greatest danger in times of turbulence is not the turbulence; it is to act with yesterday’s logic. ’ (Peter Drucker) Jarenlang was het ‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers en toezichthouders wordt een nieuw spel gespeeld, het spel van de markt. En voordat je in dat spel kunt w- nen, zul je er eerst aan moeten wennen. Wennen aan de nieuwe spe- regels, die nog niet uitgekristalliseerd zijn. Wennen aan de nieuwe rol als marktpartij, die onwennig aanvoelt. Wennen aan het veranderende gedrag van de andere spelers. Wennen aan de nieuwe spelers. Wennen aan de nieuwe taal, de taal van markt en marketing. De nieuwe werkelijkheid in de zorgsector roept allerlei nieuwe vragen op.
出版日期Book 2007Latest edition
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-90-313-6380-3
isbn_softcover978-90-313-4970-8
isbn_ebook978-90-313-6380-3
copyrightBohn Stafleu van Loghum 2007
The information of publication is updating

书目名称Marketing voor zorgverleners影响因子(影响力)




书目名称Marketing voor zorgverleners影响因子(影响力)学科排名




书目名称Marketing voor zorgverleners网络公开度




书目名称Marketing voor zorgverleners网络公开度学科排名




书目名称Marketing voor zorgverleners被引频次




书目名称Marketing voor zorgverleners被引频次学科排名




书目名称Marketing voor zorgverleners年度引用




书目名称Marketing voor zorgverleners年度引用学科排名




书目名称Marketing voor zorgverleners读者反馈




书目名称Marketing voor zorgverleners读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 23:53:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:06:19 | 显示全部楼层
4 Zorgaanbod en klantwaardering,kgebied verwijzen we naar het standaardwerk . (2005) van De Vries jr. en Van Helsdingen. In dit hoofdstuk behandelen we de voor zorgmarketing relevante inzichten op het gebied van het dienstenaanbod, de kwaliteitsbeleving en de klantwaardering.
发表于 2025-3-22 06:05:31 | 显示全部楼层
8 Merkenbeleid en communicatie in de zorgsector, het commerciële bedrijfsleven, wordt het merkdenken tegenwoordig in steeds meer sectoren toegepast. En wij verwachten dat de zorgsector daarop geen uitzondering zal maken. Sterker, juist in de zorgsector zijn de afgelopen jaren tal van nieuwe merken geïntroduceerd.
发表于 2025-3-22 10:32:36 | 显示全部楼层
Medicus & Managementhttp://image.papertrans.cn/m/image/624499.jpg
发表于 2025-3-22 13:51:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:59:11 | 显示全部楼层
7 Zorgmarketingstrategie en -middelen,De marketingdoelen in een strategisch zorgmarketingplan worden in elk geval kwalitatief en waar mogelijk kwantitatief omschreven. Deze doelen geven aan waar de zorgaanbieder in marketingtermen op langere termijn naar streeft. De marketingdoelen kunnen worden gespecificeerd naar de belangrijkste zorg-doelgroepcombinaties.
发表于 2025-3-22 23:47:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:06:39 | 显示全部楼层
‘slechts’ een gespreksthema, maar tegenwoordig is het de nieuwe werkelijkheid in de zorgsector: gereguleerde marktwerking. Je kunt erover discussiëren of het noodzakelijk of wenselijk is en of het de beoogde effecten teweegbrengt, maar je kunt er niet omheen. Onder het wakend oog van beleidsmakers e
发表于 2025-3-23 08:51:33 | 显示全部楼层
9 Epiloog,n doen. Dit boek biedt zorgverleners daarvoor handreikingen. Het is een inleiding op een nieuw vakgebied: zorgmarketing. Na een eerste lezing kan het boek fungeren als handleiding en naslagwerk bij het beantwoorden van marketingvraagstukken waarmee zorgverleners worden geconfronteerd.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-31 23:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表